Nieuwe lover

Hoe je leven ineens kan veranderen in 18 dagen…

10 augustus
Op Fetlife kreeg ik een berichtje binnen. Iemand die ineens op mijn advertentie reageerde van zoveel maanden eerder. Bericht en profiel waren leuk genoeg om een positieve reactie terug te sturen en hem uit te nodigen om op Skype eens verder te kletsen.

12 augustus
We spreken elkaar voor het eerst op Skype. Het blijft niet bij deze dag. We spreken elkaar dagelijks. Over cuckolding, maar ook over onze eigen levens. Al op 13 augustus zei hij: “Enerzijds heb ik, okay lets take is easy, en laten we nog wat voor chatten; anderzijds heb ik lets meet and talk to face to face.” Dit geeft wel aan dat het als snel goed zat tussen ons.

18 augustus
Nadat we elkaar elke dag meerdere uren online hebben gesproken, zijn we vandaag echt heel zeker van elkaar. We maken een afspraak voor de woensdag erna om elkaar voor het eerst te ontmoeten. Ook voegen we elkaar toe op Facebook. Dan komt ook de vraag van hem of hij mij mag toevoegen aan zijn relaties op Fetlife. Na wat getwijfel heen en weer komen we overeen dat de term dating voor nu het beste past en dus veranderen we beide onze status. Ik ben hier echt heel erg blij mee en moet dat natuurlijk ook meteen kwijt op het forum van Wandering Spirits. Daar waar de mensen zijn die misschien wel het meeste meeleven met mijn avonturen en waar ik een paar weken eerder nog aan het klagen was dat het maar niet op schoot met mij dates.

21 augustus
Vandaag is onze date. Door de dag heen gaat het eigenlijk prima. Ik en mn kleintje hebben voor die dag een saunabezoek ingepland staan. Door een planningsfout van mij komen de tijden van de behandelingen van die dag niet echt lekker uit. Gelukkig kan ik de date een uurtje vooruit schuiven zodat die dag toch alles door kan gaan. We zijn op tijd terug van de sauna en op tijd ga ik richting de kroeg waar we hebben afgesproken. Hij laat weten dat hij iets later is en stiekem vind ik dat wel fijn. Kan ik rustig een plekje zoeken en een beetje bijkomen. Zodra ik een plekje heb gevonden beginnen ook bij mij de zenuwen. Ik sms nog wat vrienden daarover en voor ik het weet staat hij al voor mn neus.
De avond verloop echt heel fijn. Er is genoeg om over te kletsen, vallen geen ongemakkelijke stiltes en langzaam aan raak ik wel erg gecharmeerd van zijn accent. Het voelt voor mij duidelijk anders aan dan dates in het verleden. Hier had hij het initiatief ipv ikzelf. Was nieuw, maar zeker niet minder fijn. Ondanks dat ik graag hem wilde aanraken heb ik dat dus niet uit mezelf gedaan en op hem gewacht. Het moment dat hij mn hand vastpakte blijft voorlopig nog wel in mn geheugen. De kus die daarop volgde al helemaal!
De rest van de avond hebben we ons als 2 pubers al zoenend in de kroeg gedragen. Toen dat nogal verhit werd en we echt werden aangestaard zijn we maar even naar buiten gegaan, om daar verder te gaan waar we waren gebleven.
Helaas kwam er ook aan deze avond een einde.

22 augustus
Nog voor ik goed en wel wakker was had ik al een berichtje van hem: “Tell me yesterday wasn’t just a dream?”. Dit was de
bevestiging die ik nodig had. Ook al was de avond ervoor erg duidelijk, na een nachtje slapen kom er bij mij toch een beetje de onzekerheid bovendrijven.
Ook vandaag spreken we elkaar weer volop online. We zijn beide een beetje ondersteboven van wat er die avond ervoor gebeurd is. We besluiten dat de gevoelens duidelijk genoeg zijn en onze relatie status op Fetlife al te veranderen. We zijn nu ‘lovers’ van elkaar.
Ook wordt er vandaag een nieuwe afspraak ingepland. Gelukkig kunnen we elkaar al op maandag weer zien. We spreken bij mij thuis af. Het aftellen kan gaan beginnen.

23 augustus
Vrijdagavond, hij is alleen thuis en ik heb een vrouwenavondje. Maar ook heb ik mn telefoon bij me. Gevolg, ik krijg niet veel mee van de film, gelukkig kende ik hem al. We hebben een intensief chatgesprek. Inclusief foto’s en filmpjes. De dames om me heen merken wat hij met me doet. Zodra ik het over hem heb begin ik te stralen. Mensen vinden me schijnbaar leuk als ik iemand leuk vind.

26 augustus
Vandaag is het dan zover, ik ga hem eindelijk weer zien. Ben heel de dag al enorm zenuwachtig en wordt in de loop van de dag alleen maar erger. Buiten het feit dat ik weet dat we seks gaan hebben is het ook voor het eerst dat hij en m’n kleintje elkaar voor het eerst gaan ontmoeten.
Opeens was het nog maar een uur voordat hij hier zou zijn. Ik moest nog eten en me omkleden. Van eten kwam het natuurlijk niet, kreeg geen hap door m’n keel. Dan maar gaan omkleden. Ik had al bedacht wat ik wilde aan doen, na wat dingen aan hem gevraagd te hebben wat hij leuk zou vinden. M’n kleintje was ondertussen thuis dus die kon mij mooi helpen met mijn corset. Bij hem nog snel z’n collar omgedaan en toen stond hij al voor de deur.
De kennismaking verliep een beetje onwennig, maar dat was te verwachten. Na heel even met z’n drieën gekletst te hebben, stel ik voor om naar boven te gaan. Nog voor ik goed en wel de deur van de slaapkamer heb dichtgedaan, pakt hij mij beet om me te zoenen. Mijn hartslag en adem versnellen en ik ben blij dat ik hem eindelijk weer kan aanraken.
De rest van de avond verloopt super fijn. Hij weet wat hij wilt en ik laat het over me heen komen. Door het vele afvallen ben ik op het moment niet zo blij met mijn lijf en vind het soms moeilijk om naakt bij hem te zijn. Vooral het moment dat hij me net heeft uitgekleed. Gelukkig heb ik op de meeste momenten geen eens de tijd om me er druk om te maken.
Later op de avond halen we m’n kleintje erbij. Schoorvoetend komt hij boven en vraagt of hij eerst nog even naar de wc mag. Wanneer hij terug komt zijn wij allang weer bezig met elkaar, we kunnen niet van elkaar afblijven. Terwijl m’n kleintje toekijkt gaan wij helemaal op in elkaar. Af en toe vraag ik hem om wat dingen aan te geven, glijmiddel en m’n vibrator. Verder besteed ik weinig aandacht aan hem, die wordt nl in beslag genomen door degene in m’n bed.

28 augustus
Ik ben verliefd. Dat realiseer ik me niet pas vandaag, dat was al na onze eerste date. Wel wordt het steeds meer met de dag. Ik vind hem leuk, meer dan leuk. Het is zoals ik al schreef op het forum van Wandering spirits na onze eerste date:

Ik vind het (stiekem) wel doodeng hoe snel het gaat. We kennen elkaar nog geen 2 weken en mijn reactie op hem, zowel mentaal als fysiek, is echt enorm. In die anderhalf jaar dat ik op zoek ben naar iemand heb ik nooit bedacht dat ik iemand zou kunnen vinden die dit mee mij doet. Ik hoopte op en leuke kerel waar ik het goed mee kon vinden waarbij de seks dan ook nog eens lekker zou zijn. Maar het lijkt erop dat ik zoveel meer ga krijgen. En dat is eng, die optie had ik niet bedacht en ben er dus compleet niet op voorbereid.
Schijnbaar was mn hart er klaar voor om iemand toe te laten en hij is echt binnen komen denderen..

1 thoughts on “Nieuwe lover

  1. […] aantal maanden terug schreef ik hier een stukje met de vraag of ik nog wel poly was. Aan mijn laatste blogpost te zien is het antwoord wel duidelijk, die is: […]

Plaats een reactie