Nieuwe ervaringen chastity hardware

Mensen die mijn blogs volgen, weten mogelijk wel dat ik en mijn partner zo nu en dan met chastity spelen. Een paar weken geleden hebben wij dan ook iets nieuwe uitgeprobeerd. En hoe dat bevallen is? Dat zal ik je vertellen.

In mijn bezit is een CB6000, een penis kooi van hard kunststof met veel verschillende verstel mogelijkheden. Voor mij was dat bijzonder prettig, gezien het mijn eerste chastity belt is namelijk, en dus genoeg mogelijkheden om uit te proberen om te zien wat prettig is en wat niet. Als plus puntje vond ik de uitvoering er ook enigszins tof uit zien. Mijn ervaringen hiermee zijn enkel niet bijzonder positief. Het is niet dat het ding niet goed zijn werk doet, want in zijn ‘denial’ aspect doet het zijn werk goed. Enkel is het ding voor mij niet prettig om te dragen. Ik heb er bijvoorbeeld last van als ik lange tijd moet zitten, iets wat ik veel moet doen met mijn bureau job. De ring die achter je ballen om de gehele penis heen gaat, drukt dan tegen mijn schaambeen aan. An sich is dit vooral oncomfortabel en niet zo zeer pijnlijk. Maar met de tijd ‘stapelt’ dat oncomfortabele gevoel op tot het voorbij mijn tolerantie grens gaat. Vanaf dat punt ga ik er echt last van hebben. Vaak gaat dat gepaard pijn, maar ik heb 1 keer gehad dat ik er zelfs misselijk van werd. Mijn veronderstelling is dat een chastity belt op zijn minst wel langdurig te dragen is en dit is ook iets waar wij het spel graag uiteindelijk naartoe zouden willen groeien.
Daarnaast speelt de kooi tweede een rol in het ongemak. Die huls is mogelijk te groot (ik heb veel vrije ruimte wanneer mijn pik ‘in rust’ is) en daardoor lijkt het nogal de neiging te hebben om in 1 broekspijp te glijden en vandaar de boel willen verdraaien. En zeker als ik zit. Dit is een extra dimensie in het ongemakkelijke gevoel bij het dragen ervan, naast die ring die het liefst mijn schaambeen zou willen vermorzelen.
Maar daarnaast zorgt die kooi ook voor een zichtbaar silhouet in een spijkerbroek. En dat vind ik persoonlijk geen prettige gedachte. Ik val mensen niet graag lastig met het feit dat ik alternatieve seksuele dingen doe. Daarnaast heb ik geen behoefte aan het extra risico dat mensen over mij gaan rodelen; Daar zit ik niet op te wachten.

Al in al wegen de voordelen niet op tegen de nadelen. Daarom zijn we naar alternatieven gaan kijken. We hadden wel eens gehoord van de Birdlocked apparaten, welke gemaakt zijn uit stevig silicone, wat mogelijk een oplossing zou zijn die ik ervaar bij langdurig dragen van die CB6000. Enkel staat daar wel een prijskaartje tegenover waar wij eigenlijk liever andere dingen voor willen doen.
In de hypno-scene waren ook ideeën naar voren gekomen. Zo zou je suggesties kunnen gebruiken dat ik mijn penis niet meer zou kunnen aanraken, of de sensaties eraan kan verminderen zodat het praktisch niet meer de moeite waard zou zijn. Je zou een klaar kom blokkade in kunnen bouwen (iets waar mensen die aan orgasm control doen vast wel eens mee geëxperimenteerd hebben). Enkel maak ik mij dan druk over het risico dat het door zou kunnen schieten tot een conditionering, iets wat ik geen prettig scenario vind om eerlijk te zijn. Dat voelt voor mij op dit moment nog te permanent.

Nu zijn wij iets tegen het lijf gelopen, wat een hele goede zet vooruit lijkt te zijn. Waar wij niet zo zeer bewust van waren, is dat er ook een silicone editie uit is van de CB6000S, en deze hebben wij voor een leuke prijs op de kop weten te tikken. En na deze uitgeprobeerd te hebben, kan ik alleen maar zeggen dat ik dik tevreden ben. Gezien die beruchte ring waar ik het over had van stevig silicone is vervaardigd, dan deze toch enigszins meebuigen. Hierdoor blijft mijn schaambeen bespaard en is langdurig zitten geen echte marteling meer.
Gezien we dus een kleinere uitvoering gekocht hadden (in vergelijking met de CB6000 model), blijkt deze een nauwere pasvorm te hebben en ook mee kan buigen. Vanwege de kleinere kooi en het feit dat deze mee kan geven, laat het geen zichtbaar silhouet achter in een spijkerbroek. Verder verdwijnt de kooi niet op dezelfde manier in een broekspijp en probeert het de boel op een gegeven moment een kwart slag te draaien. Leuke bijkomstigheid is dat de kooi ook makkelijker schoon te maken is van binnen, gezien ik makkelijker de vorm aan kan passen om ergens beter bij te kunnen.

Nu zal het zachtere materiaal vast ervoor zorgen dat deze minder ‘veilig’ voor ‘stoute jongetjes’, maar voor ons is dat niet zo’n issue denk ik. (Sidenote: Ik denk ook niet dat een CB6000 dat veel verandering in zou brengen, gezien ik ook wat ervaringen rijker ben met vibrators inzetten bij mannen en dit dan toch wel gaat werken lijkt mij) Voor ons speelt de hardware een semi-symbolische rol. Het is een toffe herinnering van hoe de situatie in elkaar steekt, maar als ik zou moeten kan ik het ook (denk ik?) volhouden zond hardware. We vinden het hardware aspect daarentegen gewoon sexy!

– Lumen1987

Geef een reactie

