Toch wel poly

Een aantal maanden terug schreef ik hier een stukje met de vraag of ik nog wel poly was. Aan mijn laatste blogpost te zien is het antwoord wel duidelijk, die is: “Ja”.

Nu zo’n 3 weken later is het nog steeds zo. Ik heb zelf ook weer op Fetlife mijn relatie status aangepast naar “Polyamorous”. En dat voelt verdomd goed aan.

Daarbij heb ik dan ook nog vandaag mijn beste vriendin verteld over mijn nieuwe relatie. Zij is vanille maar weet wel van mijn BDSM voorkeuren af. Ze wist ook de vorige keer dat ik een dubbele relatie had, maar toch vond ik het moeilijk om te doen. Gelukkig ging het allemaal goed. Wat mij dan ook weer enorm veel vrijheid geeft. Nu kan ik hem gewoon bij naam noemen zonder moeilijk te doen en dan weet ze ook gewoon wat er in mn leven speelt.

Met mijn familie ga ik nog wachten. Het is allemaal nog heel erg nieuw en mijn familie is niet zo fan van polyamorie. De vorige keer heb ik het wel verteld, maar ze konden er heel moeilijk mee om gaan. Dat ik de vorige keer uiteindelijk ben doorgegaan met degene die er als laatste bij kwam is voor hun het bewijs dat als er een 3e persoon bij komt de eerste relatie gedoemd is om te mislukken.

Dan wil ik graag met jullie een stukje delen dat mijn kleintje heeft geschreven ver hoe hij het heeft ervaren de afgelopen tijd.

Na onze twee eerdere ervaringen, voelt het nu toch wel heel anders. Wat eerst nieuw was en experimenteren, is nu ‘realiteit’. Dat het zo ontzettend klikt tussen mijn Lief en Hem is heel erg tof. Toen Ze van de eerste date terugkwam was ze helemaal happy en gelukkig. Dat maakt mij ook gelukkig. Ik ben een pleaser, en wil het beste voor Haar. Haar alles geven, ook al kan ik dat zelf niet. Dat de aantrekking zo groot is tussen beide, vind ik heel erg fijn. Na ontmoeting kan ik ook zeggen dat Hij en zijn vrouw heel erg tof zijn.Maar dat doet ook pijn. Dat ik het Haar niet ‘zelf’ kan bieden. Dan voel ik me soms een ‘slechte’ sub of zelfs ‘man’. Het is vernederend, op alle mogelijke manieren tegelijkertijd. Fijn en niet fijn. Geil en pijnlijk. Het is moeilijk. Moeilijker dan de eerste keren. Het is nu ‘echt’. Dat maakt het ook weer heftiger en mooier.Ze is verliefd. Ik zie een hele andere vrouw, mijn Vrouw. Dat is ontzettend mooi om te zien. Ze is vrolijk en gelukkig. Dat doet Hij met Haar. Daar heb ik ook aandeel in. Een nieuwe relatie. Zij met Hem. Maar wij ook met elkaar. Een evolutie van onze D/s, van ons huwelijk. Door een ‘externe’ factor dichter bij elkaar. Niet fysiek maar ‘spiritueel’. Anders met elkaar. Iemand erbij maar toch samen. Diepe emoties.

Een nieuwe weg op onze reis door het leven. Vol verrassingen en nieuwe ervaringen. Met nog meer liefde voor elkaar.

Mijn kleintje, ik hou zo ontzettend veel van jou!!!

Geef een reactie

