Seks na de besnijdenis

Inmiddels is het al weer een flinke tijd verder sinds mijn besnijdenis. Ik heb wel eens eerder geschreven over mijn ervaringen recent na de besnijdenis, dus ik dacht dat het ook wel leuk was om te schrijven over hoe het nu loopt, bijna een jaar verder.

Het heeft best wat tijd gekost voor ik de aanraking van anderen als prettig kon ervaren. Meestal was alles bijzonder gevoelig, wat ik toentertijd niet gewend was. Bij mezelf wist ik op een gegeven moment wel waar de gevoelige plekken zaten, dus kon ik makkelijk door een spreekwoordelijk mijnenveld heen bewegen zonder al te veel problemen. Wel duurde het even voor ik weer begon te masturberen, gezien het ook bij mezelf vaak niet al te succesvol af ging. Dit had vooral te maken met de ‘lasnaad’ van de operatie (mijn eigen benaming die ik de plek ben gaan noemen waar de huid weer vast is gemaakt met hechtingen en een soort soldeerbout). Deze bleef zoals je zou verwachten een bijzonder gevoelige plek, die al snel pijnlijk kon worden dat al mijn opwinding verdween.

Uiteindelijk heb ik mijn oude manier van masturberen aangeleerd en een nieuwe juist weer aangeleerd. Eentje waar ik veel meer langzamere en lichtere beginnen gebruikte. En de orgasmes bleven nog steeds fucking awesome! Het vermogen om zo ineens klaar te kunnen komen is zeker een extreem fortuinlijke verandering ten opzichte voor vroeger. In mijn research over de operatie had ik al wel genoeg gelezen om te weten dat de intensiteit van het orgasme zeer waarschijnlijk niet minder zou worden, maar ik had niet verwachte dat in de fortuinlijke groep zat voor wie het juist beter zou worden.

Het duurde nog even voordat mijn partner ook de weg wist te vinden in het mijnenveld. Daar is veel trial & error bij te pas gegaan, maar we zijn erg blij met waar we nu staan. In den beginne was een flinke pijnscheut van de ‘lasnaad’ voldoende om al mijn geilheid te doen verdwijnen, en het mijnenveld in detail over te kunnen brengen bij iemand anders is best moeilijk. Zeker als je ‘in the heat of the moment’ nog wel eens het tempo of de intensiteit omhoog wil gooien. Gelukkig bleef deze plek niet zo gevoelig, en werd het op een gegeven moment zelfs een plekje dan met de juiste aanraking heel erg prettig aan te voelen. Verder is de schacht in z’n geheel ook belangrijke rol gaan spelen voor mijn plezier. Zeker als bewegingen aan de schacht indirect impact heeft op de ‘lasnaad’ en daar licht aan trekt. Dat geeft toch dat beetje extra stimulatie.

Maar we hebben ook werk moeten verzetten om mijn geilheid in het algemeen op te krikken. Seks was in het verleden alles behalve vanzelf sprekend. Door de voorhuid die veel stimulatie tijdens de seks weg wist te filteren, had ik vaak dat de geilheid die tijdens het voorspel was opgebouwd kwijt geraakt wanneer we eenmaal midden in het neuken waren. Met meestal een slappe lul als gevolg. Waar ik mij klote bij voelde; dat ik faal op iets dat voor genoeg mensen wel zonder problemen verloopt, maar ook omdat ik bang was dat mijn partner slecht over zichzelf zou denken. Hierdoor is in het verleden nogal een muur opgekomen en vermeed ik het neuken als ik dat kon. Ik hoopte dat de operatie deze barrière weg zou werken, gezien ik dan wel gewoon plezier kon hebben bij neuken.

Toch bleek dat niet vanzelf te gaan. De mentale blokkade, angst om weer slap te worden tijdens het neuken en de negatieve zelfkritiek waren nog steeds aanwezig. En een condoom afrollen over de ‘lasnaad’ was ook geen bijzonder prettige ervaring! En daar doorheen komen kost tijd en inzet. Van zowel mijzelf als mijn vriendin. Gelukkig heeft ze geduld gehad met mij situatie en hebben wij inmiddels ook deze uitdaging overwonnen.

Al in al sta ik nu veel prettiger in mijn schoenen als het om seks gaat. Ik heb veel minder last van mijn intern gevecht met mijn eigen negatieve feedback en ik heb eigenlijk ook niet meer last van angsten als voorheen. Ook een wijze les was voor mij dat het niet een instantane manier is om je problemen van de kaart te vegen, gezien er naast fysieke aspecten ook mentale aspecten bij komen kijken. En dat na een jaartje na dato ik tevreden terug kan kijken op mijn besluit om er een mes in te laten zetten.

– Lumen1987

One thought on “Seks na de besnijdenis

  1. Jaap schreef:

    hey lumen,

    goed artikel ik ben om dezelfde reden besneden.
    ik kom ook niet makkelijk klaar tijdens seks.
    de mentale blokkades heb ik nog wel last vast angst dat hij slap wordt door te weinig stimulatie omdat de eikel ook minder gevoelig is.
    misschien heb je nog tips voor mij?

Geef een reactie

