Fun with hypnosis – Zenuwen in een voorbinder

Een tijdje terug had ik een blog geschreven over wat je als sub met hypnose kan doen voor je Dom. Die had ik geschreven vanwege het femdom feestje van Liefebeest dat toen in afkomst was. Nu was er afgelopen weekend weer zo’n feestje. En dit keer heb ik mijn hypnose vaardigheden ook als een service kunnen toepassen. En als suggestie dus aan een dominante dame mee kunnen geven dat ze als het ware zenuwen in haar voorbind dildo had. Maar hoe zet je dat nu concreet op en wat was het resultaat?

Als eerste ben ik begonnen met een hele korte introductie over wat hypnose is. Ik vind dat zelf prettig om te doen, omdat die uitleg het begrip over hypnose doet vergroten en het biedt de gelegenheid voor de persoon in kwestie om vragen te stellen of zorgen te uitten.

Vervolgens legde ik aan haar uit wat hetgeen is dat ik ga doen om de suggestie tot stand te brengen. Dit is voor mij een belangrijk iets als ik voor het eerst iemand hypnotiseer. De persoon in kwestie kan dan van te voren aangeven of iemand zich er prettig bij voelt of niet en zorgt ervoor dat expliciete goedkeuring krijg voor wat ik wil gaan doen. Die expliciete goedkeuring hoort nu eenmaal bij wie ik ben en hoe ikzelf tegen hypnose kijk. Ik kan het maar moeilijk over mijn hart krijgen om iemand te hypnotiseren zonder toestemming.
Maar het doornemen van wat ik ga doen heeft ook een leuk en nuttige bijwerking: de manier van hoe ik het do door neem met de persoon zorgt al op zichzelf voor een impliciete suggestie, namelijk dat het gaat werken. Dit is heel subtiel, maar als je vol zelfvertrouwen kan vertellen wat het eindresultaat gaat zijn krijgt diegene meer vertrouwen in jouw vermogen om te hypnotiseren en zal die persoon doorgaans beter reageren op jouw suggesties.

Na de introductie ben ik begonnen met een inductie om de dame in trance te brengen. Ik heb hier de “hand drop” inductie voor gebruikt, maar op zich maakt het niet uit voor wat je wel doen. Omdat ik een ‘snap inductie’ had gebruikt, was mij eerste stap haar verder verdiepen. Ik moedigde haar aan om zich verder te ontspannen en zich dieper in trance te laten gaan. Ik gaf aan dat als ze dat zou willen, ze kon verzitten zonder dat het invloed op de trance en de diepte ervan heeft, en dat ditzelfde ook gold voor haar vermogen tot spreken. Het eerste leek mij verstandig om aan te hebben, zodat een ongemakkelijke zithouding dan geen extra afleiding hoeft te verzorgen. Het tweede leek mij gezien de situatie handig, omdat ik me kon voorstellen dat het voor een dominant het idee dat je misschien niet goed meer zou kunnen praten een negatief afleidende factor kan spelen tijdens de hypnose.

Ik ben vervolgens de ademhaling gaan gebruiken om haar dieper in trance te laten gaan. Met elke adem teug liet ik haar nieuwe energie in haar lichaam opkomen. En met elke uitademing gaf ik aan dat ze daarmee steeds dieper in trance van zou raken. Ik had deze techniek al eens eerder met goede resultaten ingezet en vond het daarom wel voor herhaling vatbaar. Ik bleef haar verder aanmoedigen om dieper in hypnose te gaan en combineerde dit met zachtjes maar voelbaar op haar schouder omlaag te duwen. Dit herhaaldelijk te blijven doen zorgde voor een associatie die ik kon blijven gebruiken tijdens de hypnose.

De volgende laag van verdieping heb ik gedaan door haar armen te laten ontspannen, deze slap te laten worden in mijn hand en in haar schoot te laten vallen, terwijl ik aangaf dat elke keer dat een van haar armen in haar schoot viel ze tien maal dieper in trance zou geraken.

Daarna ben ik gaan checken of ze al pijn ongevoelig begon te raken, en daar zat ze dicht in de buurt. Ik heb vervolgens een stukje van de Elman inductie gebruikt, waarbij ik haar van 100 omlaag liet aftellen. Bij elk getal moest ze het beeld ervan oproepen voor haar geestesoog, het getal benoemen en deze in het niets laten oplossen en daarbij ook de betekenis van de getallen. En terwijl ze aan het aftellen is, dat ze steeds dieper in trance zal gaan. En zo telde ze af en bij 90 stopte de getallen in haar hoofd. Een klein beetje verder verdiept en opnieuw gechecked en het knijpen in haar arm drong niet meer als pijnlijk door.

Als laatste kwam het op de uiteindelijke suggestie aan: ervoor zorgen dat ze dezelfde sensaties zou gaan ervaren die een man volgens haar zou beleven als iemand met diens penis in de weer is en dat naar de voorbinder overbrengen. Ik begon met haar te vragen om een uiterst aantrekkelijke man voor zich te zien. Ik liet dat beeld op haar inwerken en haar te vertellen wat het aanblik van zo’n aantrekkelijke man met haar zou doen. Ik beschreef verschijnselen van opwinding te beschrijven: een versnelde en veranderende ademhaling, een versnelling van de hartslag en het gevoel van razende hormonen die de opwinding door het hele lijf vervoeren. Ik liet haar inbeelden hoe die man met zichzelf begon te spelen en dat ze zijn opwinding overduidelijk kon zien. En dat het feit dat hij zo opgewonden was, haarzelf ook deed opwinden. Dat hij als het ware het gevoel ging spiegelen. En dat op een gegeven moment zijzelf ook kon zien hoe het in elkaar zat voor die man. En daarbij de link kon leggen hoe dat voor haar eigen strapon net zo zou werken.

En toen gaf ik aan dat de man de handelingen bij zijn eigen lid op haar dildo ging spiegelen. En zo doende begon ik met de kunstpik te spelen. Eerst met een vinger, en uiteindelijk met een gehele hand. En ondertussen verbaal overbrengen wat die man en dus ook zij zou kunnen voelen. En je kon duidelijk aan haar horen en zien dat het goed aan kwam. Ze ervaarde de ‘chills down ones spine’, de opwinding en het genot. Uiteindelijk kwam het er eigenlijk op neer dat ik een vrouw aan het aftrekken was, wat een ongelooflijk toffe ervaring is.

-Lumen1987

Plaats een reactie