Hypnose voor je Dom

Voor een zeker femdom feestje dat door een zeker persoon georganiseerd wordt en waar ik ook nog eens naartoe ga, kreeg ik na het aanmelden te horen dat er dit keer een specialiteit gekozen moest worden en dat deze van te voren opgegeven diende te worden. Nu was mijn meest voor de hand liggende reactie daarop “full body” masseren, gezien ik daar redelijk wat ervaring in heb en altijd positieve geluiden heb gekregen erover. Maar mijn dominante spel partner vond dat niet zo’n geschikt idee. En tsja, waar houd ik me nog meer mee bezig waar ik voor uit wil komen dat ik daar bekwaam in ben. Het liefst ook nog iets wat niemand anders ook als specialiteit op zal gaan geven, want dat maakt het natuurlijk veel leuker. En dan kom ik toch op hypnose uit.

Veel mensen associëren dat je bij hypnose je over moet geven en dat het daarom niet echt Dom-ly is om te ondergaan. Ik vind het zelf een beetje dat mensen daar soms dezelfde analogie op los laten als een vrouwelijke D die graag door diens subje geneukt wilt worden. Veel mensen zien dit ook als een onderdanige actie voor de dame die de stijve lul moet ontvangen, maar ik ben het daar niet geheel mee eens. Een belangrijk verschil daarin is de mentale mindset die je erbij hebt. Voor mij bepaalt dat of er sprake is van Dommen, subben of gewoon vanilla lieve seks of ruige kinky seks. Het zo is dat naar mijn gevoel net zo met hypnose. Ja, je zal als subject (hypno-jargon voor de persoon die gehypnotiseerd wordt) moeten overgeven aan de suggestie van de persoon om het te laten werken. Maar dat wil niet zeggen dat je als dominant niet eerst even goed van te voren duidelijk gaat maken aan hypnotiserende-subbeding wat die voor hypno-dingen met jouw gaat of mag uitspoken.

Niet veel mensen staan stil bij hypnose voor hun D te gebruiken. Toch zijn er wel zeker toepassingen voor te verzinnen. Dus bij deze een overzichtje van wat je zoal nu kunt doen met hypnose voor je Dom:

  • Hoeveel van jullie dominante dames vinden het gaaf om hun subjes suf te neuken met een strap-on dildo? Hoeveel van jullie vind het een power-trip om te doen en ook mentaal opwindend, maar zouden het nog leuker vinden als je er fysiek ook van bevredigd kon worden? Hoeveel van jullie zouden hetzelfde gevoel van genot tijdens het stoten willen ervaren, dat normaal gesproken geheel man eigen is? Kijk, daar kan hypnose dus een uitkomst in bieden! Want je kan met hypnose seksueel genotsgevoel linken aan het gebruik van de strap-on. Zo zou je jezelf kunnen aftrekken, jezelf laten pijpen of het ding gebruiken waar die vooral voor is ontworpen, en het gevoel hebben alsof die nep-penis eigenlijk jouw eigen penis van vlees en bloed was, inclusief de zenuwen en al.
  • Je kan sensaties versterken met behulp van hypnose. Van kan een gewone streling als de meest heerlijke, overweldigende ervaring laten ervaren dat je nooit op een andere manier zal ervaren. En zoen-partij tot extraordinaire niveau’s trekken. Een orgasme versterken tot niveau’s waar je niet gedacht had dat zoiets ook kon.
  • Hypnose kan gebruikt worden om ongelooflijk lekker te ontspannen. Het is heel goed te gebruiken om alledaagse afleidingen te laten verdwijnen en een staat van innerlijke rust te bereiken die vergelijkbaar is met een droom-loze slaap, en toch dat je de omgeving zou kunnen waarnemen als je dat echt zou willen.
  • Orgasm Potion suggestie, zie een eerdere post van mij hier.
  • Je kan hypnose gebruiken om de persoon een soort begeleidde meditatie of droom te laten ervaren. De fantasie van jullie twee zijn hier de enige echte grenzen aan wat je zou kunnen doen. Je zou een gaaf spel uit het verleden opnieuw kunnen beleven maar dan net anders in te vullen. Je zou spel elementen kunnen doornemen die normaal gesproken in de praktijk niet praktisch of haalbaar zijn.
  • Je kan je D laten transformeren in iets of iemand anders. Je kan je Dom laten ervaren hoe het zou zijn als je hem of haar zou veranderen in water, waar ik al eens over geschreven hebt (bij deze het linkje). Je kan hem of haar doen veranderen in iemand die hij of zij erg respecteert, of juist diens vaardigheden laten absorberen. Je kan dit gebruiken om meer zelfvertrouwen te geven in gebieden waar je als D misschien anders onzeker over bent.
  • Je kan je D hemzelf laten pijpen door het gevoel van diens penis naar zijn vinger te doen verplaatsen. Of je kan bij een vrouwelijke Domme hetzelfde doen maar dan bijvoorbeeld haar clitoris op het puntje van haar vinger zetten.
  • Hypnose kan ingezet worden om een omgeving en sfeer op te wekken die anders onmogelijk zijn. Altijd al eens in de dungeons van Kink.com willen spelen? Met hypnose kan je deze oproepen en zo een fantasie vervullen. Roep de atmosfeer van het romantische met kaarslicht terwijl je een open raam hebt en de zon naar binnen schijnt. Geen gedoe over risico’s van omvallende kaarsen, maar toch dezelfde emotionele lading kunnen opwekken.

Enjoy!

-Lumen1987

2 thoughts on “Hypnose voor je Dom

  1. […] tijdje terug had ik een blog geschreven over wat je als sub met hypnose kan doen voor je Dom. Die had ik geschreven vanwege het femdom […]

  2. […] tijdje terug had ik een blog geschreven over wat je als sub met hypnose kan doen voor je Dom. Die had ik geschreven vanwege het femdom […]

Geef een reactie

