Erotische Hypnose – seks zonder aanraking

Je bent mogelijk wel bekend met de uitspraak: “iemand uitkleden met je ogen”. Het wordt wel eens gebruikt als iemand je erg staat aan te staren en dat dit waarschijnlijk in een seksuele context te plaatsen is. Net als het commentaar dat wanneer je seks hebt met iemand in je hoofd. Waarom ik hierover begin? Ik heb mogelijk beide concepten recentelijk gecombineerd: ik heb met mijn subje seks gehad met mijn ogen.

Het ging eigenlijk heel spontaan, ik was haar aan het opgeilen zoals ik dat wel vaker doe. Ik was haar heel licht aan het strelen tussen haar benen met één vinger. En terwijl ik dat aan het doen was, kwam opeens een herinnering in mij op. Ik moest even terug denken aan een filmpje van Derren Brown, namelijk deze.

In deze korte clip demonstreert hij dat de geest aanraking kan ” bedenken” uit het niets. Of dit nu precies hypnose of NLP is, zou ik je zo niet met zekerheid kunnen zeggen (ik denk het laatste). Je kan een mens compleet overtuigd laten zijn dat je diegene hebt aangeraakt zonder dat ook werkelijk gedaan te hebben. Dus ik ben gaan kijken of ik datzelfde om kon reproduceren.

Ik wisselde even van hand, zodat het logisch was dat ze even geen fysiek contact had met mij. Gezien mij lieftallig proefkonijn rechtop stond, kon ze niet precies zien wat ik tussen haar benen deed ( en dat ze dan ook af en toe haar ogen dicht deed werkte natuurlijk ook alleen maar in mijn voordeel ). Ik deed precies dezelfde bewegingen maken met mijn hand en arm, maar dit keer raakte ik haar helemaal niet aan. Dat was eigenlijk een heel leuk moment voor mijzelf, gezien ik twee mogelijke scenario’s voor me zag:
* ze merkt gewoon op dat ik haar niet aanraak en zou het spel verder gaan verlopen als een Tease en Denial spel.
* ze blijft deze aanrakingen “voelen” en dan kon ik gaan kijken wat ik daar nog meer mee kon doen.

En het was dus het tweede scenario. Wat ik ook zogenaamd met haar deed, haar bolletje vulde alles in. Ze wist sensaties voor zichzelf in te vullen voor wanneer ik sneller bewoog of langzamer ging. Ze pikte vulde zelfstandig in wanneer ik zogenaamd meer druk ging gebruiken (moest ik natuurlijk een beetje toneel in spelen, door slim mijn handpalm weg te draaien terwijl ik mijn arm een beetje omhoog deed). Maar het gaafste van alles vond ik toch wel het moment dat ik zogenaamd stopte met haar te strelen en daarna weer doorging en dat die “illusie” bleef voortbestaan dat ik haar aanraakte, terwijl er toch goed een centimeter tussen twee lichamen zat. Dat is toch wel ongelooflijk tof! Ik heb sublief er zelfs mee laten klaarkomen. Dat is al bijna zo goed als compleet handsfree masturbatie.

Maar goed, ik was te nieuwsgierig geworden om het hierbij te laten zitten. Ik wilde kijken wat ik hier nog meer mee kon uitspoken (Hint: herinner de intro). En laat ik nu nog steeds in een plagerige bui zijn (ik heb dit zitten typen de ochtend na het feit op mijn tablet): over het vervolg kunnen jullie lezen in een deel 2.

– Lumen1987

2 thoughts on “Erotische Hypnose – seks zonder aanraking

  1. Didier schreef:

    Gaaf!

  2. […] meer te doen met dit interessante effect? De titel van de post geeft al een grote hint, en ook in mijn vorige post was er al wel een hint naar terug te vinden met een bepaalde uitdrukking, die in de intro van die […]

Plaats een reactie