Je partner opgeilen

Ik houd van Tease & Denial.

Ik houd van sensueel bezig zijn met mijn partner.

En ik houd ervan om mijn partner compleet buiten zitten gek te maken van geilheid en de complete overgave aan de sensaties zien ondergaan.

En ik ben (jammer genoeg) niet altijd even zo goed om zelf aan mijn eigen gevoelens en sensaties over te geven.

Even een korte samenvatting van hoe ik over het algemeen in elkaar zit als het seks en sensualiteit gaat. Ik ben zelf als gozer eigenlijk nooit zo heel erg bezig met mijn eigen genot, zelfs als Dom niet. Dat heeft te maken met mijn geschiedenis met afgelopen relaties. Ik heb eigenlijk weinig positieve ervaringen gehad met het ontvangen van seksuele handelingen, veel gepest ben in het verleden (deuk in zelfvertrouwen) en tot 2 jaar geleden nooit echt in een intieme relatie geraakt was. Het betekent niet dat ik niet kan genieten van seks of zoenen ofzo, verre van. Maar mijn prioriteiten doorgaans staan niet gericht op mij, maar op mijn partner.

Ik ben erg gericht op mijn partner. Dat heeft naar mijn idee ook wel zo zijn voordelen: ik ben naar mijn gevoel ongelooflijk scherp in het ontvangen van signalen. Ik ben bijzonder goed in het verkennen van het lichaam van mijn partner en het vinden van erogene zones. Ik ben erg scherp in het gewenste tempo kunnen aanvoelen en daarop meegaan. Ik heb een gevoel voor intensiteit en hoeveel druk ergens voor te gebruiken, voor de snelheid waarmee ik dingen moet afwisselen en voor de snelheid van mijn beweging en de onderlinge momentum. En dat zijn eigenschappen waar ik eigenlijk wel trots op ben.

Vandaag kwam ik op het idee om eens een artikel te gaan schrijven dat niets met BDSM te maken heeft. Dus vandaag een 100% vanilla post. Wat zijn de dingen die ik gebruik om mijn partner op te geilen?

Let's get started, shall we?

Let’s get started, shall we?

    1. Check de zintuigen van je partner.
      Bedenk eens 3 dingen die je kan doen die slaan op drie verschillende zintuigen die jouw partner als prettig of lekker ervaart. Kom je niet verder? Kies eens dag om eens verschillende dingen met een bepaald zintuig van je partner uit te proberen. Elk mens verschilt van elkaar en iedereen heeft zo z’n eigen speciale dingetjes die ze uitermate lekker vinden, terwijl het niet eens om erogene zones hoeft te gaan.
      Bij deze een hint welke zintuigen er ook alweer allemaal zijn:

      De 5 zintuigen: gehoor, reuk, tast, smaak, zicht

      De 5 zintuigen

      Gehoor: Verander je stemgeluid: gebruik een diepere stem of klink een klein beetje buiten adem. Probeer eens een andere taal. Misschien dat je partner wel op bepaald soort muziek in de juiste mood raakt? Of de manier hoe je praat, zoals met een bepaalde dubbele betekenis of bepaalde woorden of zinnen waar je partner erg ‘blij’ van wordt. Grom eens vlak naast haar oor of maakt een licht zucht in de zijne.
      Reuk: Gebruik een totaal ander geurtje dan je normaal gesproken doet. Probeer een geurkaars of wierrook. Doe stiekem een beetje van jouw (herkenbare!) parfum/aftershave/deo op de kraag van je partner vroeg in de ochtend zonder dat hij/zij het doorheeft, zodat diegen jou de hele dag door ruikt.
      Tast: Raak je partner heel lichtjes aan op plekken waar je dat eigenlijk nooit doet, zoals misschien de binnenkant van diens pols, langs de oorschelp, de binnenkant van diens hand of met een vinger door diens haren. Masseer je partner. Streel je partner. Aai je partner. Gebruik slechts een vinger, of een hele hand.
      Smaak: Fingerfood! Voer elkaar. Maak allebij eten voor de ander (omgekeerd gourmet). Voer jouw eigen vinger(s), met of zonder iets erop. Of lik juist langzaam en vol in zicht je eigen vingers af, gecombineerd met een stoute blik van “wil jij raden waar die geweest is?”.
      Zicht: Trek kleding aan waar jij je zo goed in voelt dat jij de wereld in je eentje aan kan. Of waarin jij je zo sexy in voelt dat je voor jouw gevoel iedereen’s blik naar je toe trekt. Dans een beetje; alleen of samen met je partner. Houd een bepaald lichaamsdeel van jezelf, wat je partner erg aantrekkelijk aan je vind, constant nèt buiten zicht. Maak er een spelletje van.

    2. Het plagerige en ondeugende berichtje.
      Wanneer je niet thuis bent (of misschien juist wel, geen idee hoe dat zou uitpakken), omschrijf in een email, sms, whatsapp of iets dergelijks wat je van plan bent met je partner uit te spoken wanneer je thuis bent. Neem de tijd voor de details, maar laat ook vooal genoeg aan de verbeelding over. Schrijf op zo’n manier dat je partner actief met diens gedachten met ‘het verhaal’ betrokken raakt, er wat in diens hoofd mee doet. Stuur eventueel nog een vervolg wanneer je weer naar hem of haar toe gaat, om de spanning nog even aan te wakkeren.
    3. De forcefield-tease.
      Probeer je partner intiem aan te raken, maar doe net alsof er een dun beschermend krachtveld om je partner heen zit. Een streling blijft op een paar centimeters (probeer zo dicht mogelijk te komen, maar ver genoeg dat je spontane bewegingen kan compenseren) steken in de lucht. Een aanstalte om te zoenen vindt niets meer dan lucht op een paar centimeter van je partners lippen. Verleid je partner om naar jou te verlangen. Wees niet bang om een rol te spelen van onvrijwillig slachtoffer van deze ‘vloek’. Misschien dat je partner wel de vloek op een manier kan opheffen. Misschien met een compliment, of een geheim woord of iets dergelijks.
    4. De zoen-stop-vervolg combinatie.
      Start met lekker zoenen met je partner. Wanneer het een beetje op gang komt, stop je of compleet met bewegen of trek je jezelf terug. Laat de spanning hangen en probeer het optimum te vinden waarbij het verlangen naar een vervolg het maximum heeft berijkt zonder erover heen zijn geschoten en de spanning compleet instort. Gooi jezelf vervolgens met dubbele intensiteit weer terug in de strijd.
    5. Het klokje rond.
      Een simpel spelletje en zelf vind ik hem wel leuk zo af en toe. Zorg ervoor dat er een klok met seconde wijzer duidelijk in het zicht is, hetzij alleen voor jou, hetzij voor jullie beide. Leg de ‘spel regels’ uit, dit scheelt frustratie en bouwt tevens spanning op. In het geval van de eerste versie spendeer je 1 volle minuut met je partner in intieme activiteiten, naar jouw of jouw partners keus (kies wat voor jullie werkt). Wanneer de minuut voorbij is, is er 1 minuut rustpauze, waarin niets gebeurd behalve dat jullie elkaar aankijken (en jij de klok ook in de gaten houdt); verleidelijk gepraat is aangemoedigd. Blijf dit herhalen. Kijk hoe lang het duurt voordat de spanning te veel word.
      Bij de tweede versie ben jij niet diegene die elke keer de actie onderneemt, maar wisselt die rol per ‘actie-ronde’. Je kan eventueel ook nog een munt opgooien om te bepalen wie nu de initiatief nemer zal zijn, als dat voor jullie meer spanning oplevert.

Ho0p dat jullie er wat plezier aan over kunnen houden!

-Lumen1987

One thought on “Je partner opgeilen

  1. […] is het mogelijk niet ontgaan dat ik een liefhebber ben van een goed Tease & Denial spel waarbij ik mijn partner kan tergen. […]

Geef een reactie

