Erotische hypnose – Seks met je ogen

Zoals beloofd zou er een vervolg komen op mijn spontaan ontstane hypnose met mijn subje. Wat nog meer te doen met dit interessante effect? De titel van de post geeft al een grote hint, en ook in mijn vorige post was er al wel een hint naar terug te vinden met een bepaalde uitdrukking, die in de intro van die blog zelf terug te vinden is.

Ik wilde gaan kijken of ik die uitdrukking werkelijkheid kon maken; Of ik werkelijk een suggestie kon plaatsen waarmee ik mijn lieftallig proefkonijn seksueel kon bevredigen met slechts mijn ogen. En als het dan ook een beetje meezat, dan wilde ik er ook nog wel een orgasme uit weten te halen met mijn ogen. Maakte wel het plaatje compleet leek me zo.

Ik liet mijn vinger heel lichtjes over haar clitoris laten gaan, in een soort “kom maar hier” beweging. Het ritme en de intensiteit bleef ik vast houden. Vervolgens ben ik oogcontact met haar gaan opzoeken en ben ik daarna met elke “komende” beweging gaan combineren met eenmaal mijn ogen te laten knipperen. Ik probeerde een soort verband duidelijk aan haar te maken, zonder dat ik een woord zei. Dus als ik snellere bewegingen maakte met mijn vinger, dan knipperde ik ook sneller met mijn ogen. Bij een lichtere druk bleven mijn ogen maar kort dicht, en bij meer druk bleven min ogen dus langer dicht.

Op die manier verbond ik mijn ogen met de beweging van mijn vinger. En toen kwam het moment van de waarheid: ik liet mijn hand terugtrekken en bleef met mijn ogen verder met knipperen. En het werkte! Terwijl ik bleef knipperen merkte ik geen verschil op in haar opwinding. Ze reageerde naar mijn idee op dezelfde manier dan als ik alleen mijn vinger gebruikte. Op een gegeven moment leek het zelfs haar meer op te winden. Het feit dat ik seks met haar had met mijn ogen leek wel een turn on te zijn voor sublief. Ze kicked in het algemeen wel op hypnose, dus wat ik nu deed met haar had significante meerwaarde voor haar.

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik dit voor elkaar zou krijgen. Ik ben verre van ervaren met hypnose. Zij daarentegen heeft wel veel meer ervaring met (erotische) hypnose en durft zich naar mij toe zichzelf ook makkelijk in trance te laten gaan. Dus waarschijnlijk heb ik van haar wel een steuntje in de rug gehad van haar, want ik twijfel of ik dit zomaar bij iemand anders voor elkaar gekregen zou hebben. Maar tof was het zeker om te doen!

Maar ik heb het uiteindelijk het daar niet bij gelaten. ‘I was on as roll’, en ik wilde daar nog even dankbaar gebruik van maken om nog één ding uit te proberen. Ik had wel eens gehoord van een toepassing van hypnose om een bepaalde sensatie ergens anders te plaatsen. Dus wat is er leuker dan om het gevoel van haar clitoris ook ergens anders beschikbaar te maken?

Het patroon is eigenlijk niet heel veel anders dan wat ik daarvoor had gedaan. Opnieuw heb ik de tijd genomen om een bepaalde associatie aan te leggen, namelijk door synchroon dezelfde bewegingen met mijn vinger te doen bij haar clit als op het puntje van haar schouderblad. Die alternatieve plek had ik gekozen omdat ik daar makkelijk bij kon, en naar mijn gevoel een geschikte gekke plek was op dat moment. En warempel, ook hier was het mee gelukt om een succesvolle suggestie te plaatsen! En uiteraard moest ik even uitvogelen of mijn lieve proefkonijn ook met haar verplaatste clitoris klaar kon komen, wat haar ook gelukt was.

Kortom succes avondje voor mijn vriendin en succes avondje voor mijzelf. Ik had echt niet kunnen geloven dat ik dit met haar voor elkaar kon krijgen en ik ben er stiekem ook wel een klein beetje trots op. Hopelijk kunnen jullie hier zelf een beetje geïnspireerd door worden. Ik in ieder geval wel.

-Lumen1987

Plaats een reactie