Casual sex

Ik ben sinds een week of twee weer wat actiever in het zoeken naar een leuke sekspartner. Dit heb ik gedaan door weer een advertentie op Fetlife te plaatsten, mijn profiel op een dating site weer actief te zetten en ben aan het rondkijken op OkCupid.

Zeker op de datingsite en OkCupid krijg ik nog wel eens de aanbieding voor ‘casual sex’. Vaak het liefst nog voor dezelfde avond of week. En dan ben ik toch terughoudend daarin.
Nu vraag ik mijzelf af waarom ik daar dan terughoudend in ben. Ik ga ook weleens naar parenclubs, dan heb ik er totaal gen moeite mee om een man mee naar een kamertje of bed te nemen daar (goede) seks te hebben. Waarom is het dan opeens anders als het buiten zo’n situatie ook wordt aangeboden? Ik ben immers vrij om seks te hebben met andere mensen.

Ik weet niet zo goed waar het aan ligt, het zou het een stuk makkelijker maken als ik wel zou kunnen. Nu zijn niet alle mannen leuk genoeg om zomaar mee af te spreken, maar er zitten er zeker bij die ik wel had gedaan als ik ze was tegen gekomen op een parenclub avond.

Misschien dan eerst gewoon maar weer eens een parenclub bezoek doen, iemand die mee wilt??

One thought on “Casual sex

  1. Chris schreef:

    Hoi., ik zag je vraag naar een sex partner we hebben er 2 voor je wij 2maatjes zijn gek gek van sm bdsm we weten het is lang geleden maar mocht je single zijn probeer het is omgeving Rotterdam dit doen we haast nooit gaan wel naar sm feesten voorkeuren zijn vrouw onderdanig dag in onze relatie is vr onderdanig en bij anders wil jeen misschien mee naaar feest groetjes Ries en Chris

Geef een reactie

