Cuckolding gezien vanuit de cuck

Nu zou je misschien een guest post verwachten van mijn kleintje, maar helaas, hij is gewoon van mijzelf. Waarom ik denk iets te kunnen vertellen over de visie van een ander? Door een voorval op een feestje afgelopen zomer. Het is inderdaad al even geleden, maar ik vind het alsnog wel waard om er wat over te vertellen.

Afgelopen zomer was de zomereditie van het feest van BDSMNext, de veiling. Bij deze veiling kan iedereen zich aanmelden, of je nou sub of Dom(me) bent en je kan zelf bepalen wat je veilt. Vorig jaar had ik mijzelf in de veiling gezet met een singletail sessie, dit jaar had ik mijn kleintje laten veilen voor seksuele diensten.
Maar dit gaat niet over een spel over 1 van ons maar over die van andere bekenden van ons. De man van het stel had een subje gekocht waar hij een spel mee ging spelen met seks erbij. De vrouw van het stel had van te voren aangegeven dat dat prima was.
Terwijl hij met z’n vers gekochte subje aan het spelen was, speelde ik een spel met haar. Ze had vreselijk veel behoefte aan een pijnspel en die kon ik haar wel geven. Gevolg hiervan was dat zij niet bij het spel was dat haar man aan het spelen was. Toen zij klaar was bij mij en naar boven ging om bij haar man te kijken ging het mis. Zij was nl geen deel van het spel zoals het in het verleden wel was geweest. Ze vertelde mij later dat ze nu dacht hoe het voelde als je werd bedrogen door je partner.

Over dat laatste heb ik veel nagedacht. Ik denk zelf dat het eigenlijk meer te vergelijken is met cuckolding. Op het moment dat je bedrogen wordt, weet je nl niet van te voren dat je partner seks gaat hebben met een ander. En dat wist ze nu wel. Wat dus vergelijkbaar is met cuckolding (in ieder geval wel zoals het bij ons gaat). Mijn kleintje weet van te voren dat ik seks met iemand ga hebben, soms is hij erbij, soms niet, soms komt hij op de helft binnen lopen. Ook hij is dan geen onderdeel van het spel, hij mag naast het bed zitten en toekijken, meer niet.

Toen zij dus die opmerking maakte over vreemdgaan, moest ik meteen in de richting denken wat ik hier boven beschreven heb en realiseerde mij weer dat we met cuckolding ons op ‘gevaarlijk’ terrein begeven. Het zijn immers heftige emoties waar we op dat moment mee spelen. Dat was goed, je soms weer bewust zijn van waar je mee bezig bent en niet alles voor lief nemen zoals het gaat is erg belangrijk. In ieder geval wel voor mij.
Ik weet dat ik mijzelf erg gelukkig mag prijzen met mijn kleintje. Dat we samen dit avontuur kunnen aangaan!

 

Geef een reactie

