Lage contentfrequentie

Zoals sommigen van jullie mogelijk is opgevallen, ben ik de laatste tijd niet zo regelmatig met mijn posts hier op Think about Kink dan ik gebruikelijk doe. Dat komt doordat de inspiratie over leuke onderwerpen om over te schrijven niet echt op gang lijkt te willen komen. Een factor daarin spelen de dingen die mijn hoofd wel druk bezig houden op dit moment, en dit zijn eigenlijk niet zo kink gerelateerd. Recentelijk is Smash Bros uitgekomen voor de 3DS, welke een van mijn lievelingsgames is op deze planeet. En nu ik dat dus op reis mee kan nemen, ben ik eigenlijk niet zoveel meer bezig met inspiratie op doen tijdens mijn heen en terug reizen van werk. Want dat is normaal gesproken de momenten dat ik werk aan de content voor deze blog. Daarnaast ben ik ook veel bezig met bordspellen, zeker omdat er 2 bordspellenbeurzen aan zitten te komen (Spiel dit weekend en het Spellenspektakel in begin November). Mijn passie hiervoor is weer behoorlijk ontstoken en daar gaat eigenlijk ook veel van mijn gedachtegang heen.

Ik heb toevallig wel een idee voor een post, dus er zit content in de ‘pipeline’. Maar ik wilde jullie even laten weten dat ik zeker Think about Kink niet vergeten ben. Enkel staat mijn inspiratie op een laag pitje. Mocht je toevallig een leuk onderwerp hebben om over te schrijven of iets specifieks waar je mijn perspectief over zou willen horen, laat het me horen. Laat een comment achter of stuur een bericht op fetlife.

-Lumen1987

Geef een reactie

