Tease & Denial weekend

Dit weekend heb ik weer nieuwe ervaringen op gedaan. Ik heb voor het eerst aan de ontvangende kant gestaan van Tease & Denial (T&D) spel. Een bijzondere ervaring voor mij, dat kan ik je wel vertellen.

Voor afgelopen weekend ben ik alleen met T&D actief geweest als dominant. Het is een ongelooflijk machtig iets; Sublief helemaal horensdol van geilheid te kunnen maken. Om in die lustende ogen te kijken, die grote zwarte meren van geilheid, en die intense focus op mij als Dom.  Om de frustratie te zien die ik opbouw, de wens (en soms zelfs wanhoop) naar een orgasme die steeds groter wordt. Het uitdaging om keer op keer dat randje op te zoeken vlak voor het ‘point of no return’, proberen sublief dicht bij dat randje te houden en de macht te voelen van hen hulpeloos daar te houden. Wat is daar nu niet leuk aan?

Maar nu heb ik het ook zelf aan de levende lijve ervaren! En voor mij was dat best een unicum, gezien ik tot nu toe nog nooit dermate geil ben geweest. Mijn hoofd is doorgaans met veel alledaagse zaken tegelijk bezig: reflecteren op hoe de dag verlopen is, dingen bijhouden die ik vandaag nog wilde doen, nieuwe ideeën op doen voor de vanilla events die ik thuis organiseer, wat voor nieuw recept om uit te proberen, en dingen voor werk. In mijn hoofd ben ik eigenlijk met heel veel dingen bezig, maar seks is vaak niet een onderwerp dat frequent de revue passeert als ik gewoon met mij dag bezig ben. En als ik met sexy-times bezig ben met mijn partner, was ik vaak erg gefocussed op het plezier van de ander en maakte ik mij vaak erg druk dat ik dingen niet fout wilde doen. Dus om in een mindstate te geraken die wel uitsluitend met seks bezig is, of klaar te komen, is iets wat ik eigenlijk vrij weinig ervaar. Zeker niet in zo’n intensiteit!

Het is voor mij ook een prettige ontwikkeling dat mijn vriendin en ik zo ver zijn gekomen dat T&D spel überhaupt mogelijk is. De mensen die deze blog al een lange tijd volgen, of mij erg goed kennen in persoon, weten dat ik in het verleden niet de meest succesvolle ervaringen op heb gedaan als het om seks aan de ontvangende kant gaat. De noodzaak van een besnijdenis speelde daar een rol in, maar ook dat ik door dingen in het verleden mijzelf slecht kon overleveren aan mijn geilheid. Ik heb ook momenten gehad dat ik het gevoel kreeg dat ik het liefste de seksuele sensaties die ik ontving wilde ontvluchten en de focus ergens anders op wilde zetten, zoals mijn partner. Maar met veel inzet aan onze kant hebben wij dat weten te verslaan en afgelopen weekend heeft mij laten ervaren hoe het ook ander kan voelen. Ik kan steeds beter mezelf in mijn geilheid doen verliezen en mij aan de lust overgeven. Niet alleen dat, maar ik durf nu ook meer egoïstisch te zijn. Ik durf nu ook in een dominante bui mijn seksuele genot voorop te stellen ten opzichte van mijn partner, iets wat ik in het verleden niet voor elkaar kreeg.

Een interessante ontdekking die we hebben gedaan, is dat ik na genoeg seksuele frustratie switch naar Dom zijnde om te claimen waar ik naar verlang. Een erg tof switch-moment dat het oplevert, maar minder handig en praktisch als je vervolgens als twee dominanten tegenover elkaar ‘staat’ met een conflicterend agenda: de een die je eigenlijk niet wilde klaar laten komen en de ander die z’n orgasme komt ‘claimen’. Nu gok ik dat de nodige bondage wel kan voorkomen dat ik als sub opeens de scene kaap en als Dom verder gaat, dus daar is vast wel wat op te bedenken. Maar ik vraag me wel af hoe andere switches, die graag T&D spel doen, hier mee omgaan. Hebben jullie nog leuke feedback hierop?

-Lumen1987

Geef een reactie

