D’s United 13, dingen doen voor de eerste keer.

Gister was er alweer het dertiende D’s United feestje. Ondertussen mogen we ons hier toch wel de vastee gasten noemen, maar het blijkt toch elke keer weer een heel ander feestje te zijn. Zijn altijd wel mensen die er voor het eerst zijn en zo is de dynamiek tussen de personen die er aanwezig zijn toch weer compleet anders.

Dit keer geen bijzonder thema maar ‘gewoon’ level 2. Voor de lezers die niet weten wat dat is, in het kort, elke aanwezige sub is onderdanig naar alle aanwezige dominanten. Dit keer was het zo dat alle subjes een subkaartje hadden gemaakt met twee spelvormen erop, 1 actieve spelvorm en 1 gericht op dienstbaarheid. Aan het begin van de avond mochten de dominanten een kaartje kiezen op basis van de spelvormen zonder te weten welke subje erbij hoorde. Wanneer het feestje begon werd er dus eerst hiermee een klein spel gespeeld van ongeveer 15 min. Daarna was iedereen vrij om te spelen met wie je wilde en wat je ook wilde doen. En dat heb ik gedaan! Hier wat hoogtepunten van de avond.

Ik had het geluk als eerste een kaartje te mogen kiezen en zag er 1 liggen waarop als actieve vorm heftig pijnspel op stond. Nou ligt dat mij natuurlijk helemaal dus de keus was snel gemaakt. Er bleek een heel leuk meisje te horen bij het kaartje, waar ik tot nu toe nog nooit iets mee gedaan had. Ze was er erg blij mee dat ik voor de actieve vorm ging, daar had ze al op gehoopt. Ik heb  me heerlijk kunnen uitleven op haar en we hebben er beide van genoten.

Op een gegeven moment werd ik aangesproken door een mannelijke D. Hij had op dat moment een vruwelijk subje onder zijn voeten als voetenbankje. Hij kwam ‘klagen’ bij mij dat hij niks met haar Yes-please kaartje mocht doen omdat alleen vrouwen dat mochten. Dus vond hij het wel een goed plan wanneer ik dan wat met haar ging doen en hij dus mocht toekijken. Toen ik haar kaartje inspecteerde wat er dan wel mocht zag ik daar ook fisten op staan. Ik had dit nog nooit gedaan bij een vrouw en weet zelf dat het heel erg lekker en intens kan zijn dus het leek mij wel wat om dat bij haar te doen. Zij zag het gelukkig ook wel zitten en na gecheckt te hebben hoe exhibitionistisch ze was besloot ik het dan maar te gaan doen op de massagetafel midden in de ruimte. Ik hou er wel van als er toeschouwers staan.
Handschoentjes aan, glijmiddel klaar, kleedje erbij, dus we konden beginnen. Ze kwam voor me liggen op de massagebank en toen zag ik dat ze ook nog een intiempiercing had. Toen werd ik al helemaal blij, piercings zijn zo te gek! Na wat opwarmen kon ik met wat vingers bij haar naar binnen. Ik merkte al snel dat er genoeg ruimte was en ik verder kon gaan. We keken elkaar ondertussen in de ogen en we hadden een hele fijne connectie. Ik merkte steeds meer aan haar dat ze het lekker vond wat ik deed en dat was mooi om te zien. Haar eigen D was er ondertussen ook bij komen staan en stond ook zichtbaar te genieten. Op een gegeven moment gaf ze aan dat ik  verder kon en toen was mijn complete vuist bij haar binnen. Wat een gaaf gevoel is dat! Toen we eenmaal zover waren kon ik goed haar G-spot stimuleren en tegelijkertijd met mijn linkerhand haar clitoris. Het was iig overduidelijk dat wat ik met haar deed het juiste was. Nogmaals bedankt voor deze toffe ervaring!

 

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het echt een episch feestje vond 🙂

 

(voor een uitgebreider verslag zie: Fetlife)

Geef een reactie

