hypno-spel

Voor een hypnofetisjist heb ik belachelijk weinig ervaring met echt hypno spel, dat moest maar eens veranderen. Dus toog ik gisteren naar die hypnotiseur waar ik al een tijdje een oogje op heb. Ik ben in tijden niet zo nerveus geweest voor een date, maar (en dat wilde hij zelfs checken met me) het waren allemaal goede, lekkere spannende zenuwen.

Bij de vraag wat er op mij goed werkt, moest ik even heel diep nadenken. Ik kon maar één ding verzinnen wat niet zo goed op mij werkt. Dus we deden zijn favoriete snelle inductie en ik was zo weg.

Nu heb ik niet zo’n zin om details te treden of er een vreselijk lang verhaal van te maken, dus hier zijn puntsgewijs een paar leuke momenten:

-als je me eerst aan het lachen maakt en daarna bevriest, houdt het gegiechel blijkbaar niet op. Als een soort van buikspreker…

-als je me pijn doet terwijl ik bevroren ben, begint de buikspreker te piepen

-hypno pijn is leuker dan echte pijn, maar niet veel leuker… (behalve voor hem dan, maarja hij is een sadist)

-emoties opwekken is volgens mij nu even zijn favoriete ding met mij

Leuk om erbij te vermelden is dat ik best wel onder hypnose was toen hij iets bedacht wat over een grens heen ging bij mij. En dat het me toen lukte om te zeggen dat dat geen goed idee was. En dat we die suggestie samen hebben verdraaid totdat hij weer wel leuk was voor mij. Dat kan allemaal gewoon.

Me eerst bevriezen en daarna de cattleprod op mijn kruis zetten, ging schijnbaar niet over een grens heen, want auwauwauwpiep maar dat heb ik gewoon gehapt en geaccepteerd.

Conclusie: we hebben ons best vermaakt en dit gaan we vaker doen.

Geef een reactie

