Vakantie

Afgelopen periode even heerlijk op vakantie geweest. Even bijtanken en ontstressen, net wat ik nodig had. Samen met mij vriendin weg geweest. Ik kan alleen maar zeggen dat het een groot succes was!

Samen op vakantie gaan is iets waar men van zegt dat het een test is voor je relatie. Je ziet elkaar dan vaak vanuit een andere kant, gezien ze nu in een andere omgeving zijn. En je zit vaak dicht op elkaars huid, wat voor spanningen kan zorgen. Ik ben eigenlijk zeer tevreden over hoe onze vakantie samen is verlopen. We hebben ons even goed los weten te koppelen van de sleur van het aller daagse leven, we hebben elkaar beter leren kennen en zijn ook wel dichter naar elkaar toe gegroeid. Ik zou het zo weer doen.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden naar hoe mensen met een poly amoreuse relatie hun vakanties regelen en hoe ze dat allemaal ervaren. Samen met z’n allen weg? Lijkt me een goede optie als iedereen goed met elkaar om kan gaan. Of een losse periode met elk van de partners? Lijkt meer planning bij te komen kijken, maar is waarschijnlijk een goede optie als partners geen interesse hebben om de anderen te leren kennen. Ik weet niet zo goed wat het is, maar ik vind het wel interessant hoe zij hun vakanties indelen. Mocht jij hier mij wat over kunnen vertellen, dan zie ik jouw reactie graag tegemoet!

Hoe het ook zij, ik ben weer terug in kink land en jullie kunnen weer blogs van mij verwachten.

– Lumen1987

Geef een reactie

