Geil maar er niets mee kunnen doen

Zoals jullie wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd wat afwezig geweest hier. Ik heb het de laatste tijd enorm druk gehad met werk en opleiding en daarbij ben ik vorige week donderdag geopereerd. Ik heb een buikwandcorrectie gehad omdat ik veel huidoverschot had nadat ik veel ben afgevallen de afgelopen 2,5 jaar.
Deze operatie heeft tot gevolg dat ik niet rechtop kan en mag lopen en ook slapend mag ik mij niet uitstrekken, dus dat is een heel gedoe met zo ongeveer alle kussens in huis.

Maar ondertussen gaat het leven wel gewoon door. Het is lekker weer, ik heb leuke contacten rondlopen en een aantal vriendinnen beleven allemaal leuke seksuele avonturen. Dat allemaal helpt niet echt om mn eigen libido in toom te houden en dat is juist nu net het probleem. Ik kan er nu niets mee doen. Het herstellen van de operatie gaat voorspoedig maar mn buikspieren aanspannen vind mn buik toch nog niet echt heel erg leuk. Ik moet er in dat opzicht dan ook niet aan denken hoe pijnlijk het zou zijn om nu een orgasme te krijgen.

Dus voorlopig moet ik nog maar even op mn tanden bijten en wachten tot mn buik goed genezen is. Maar de frustraties lopen wel een beetje op hier!

One thought on “Geil maar er niets mee kunnen doen

  1. Lumen1987 schreef:

    Ai, dat is inderdaad even een vervelend nadeel als je herstellende bent van een operatie. Ik zat met mijn besnijdenis ook een klein beetje in hetzelfde schuitje, al was ik niet echt geil tijdens mijn herstel periode. Misschien ook omdat ik alle moeite heb genomen om alles wat mij zou gaan opwinden, te vermijden. Want ja, hechtingen waar het gaat trekken als je horny wordt… yeah, I’ll gladly pass!

Geef een reactie

