Eerste geslaagde strap-on seks

Afgelopen weekend opnieuw een ervaring rijker. Dit keer voor het eerst anale seks gehad door middel van een strap-on. Het is niet de eerste keer dat ik gespeeld heb met pegging maar voorgaande keren was het niet zo succesvol verlopen.

strap-on dildo image

Een van de verschillende uitvoeringen aan strap-ons die er bestaan.

Bij de aller eerste keer, bij een ex van mij, hadden we problemen met de kunstpik bij mij naar binnen te krijgen. Het was voor ons allebei een eerste keer, en we waren eigenlijk vooral bezig met uitvogelen wat we nu precies verkeerd deden. Of onze hoek onderling verkeerd was, of dat het zo ongelooflijk onhandig ging omdat de nep-pik nogal kort was. Uiteindelijk hadden we maar het harnas opzij gedaan, en hadden er de dildo uit het harnas gedaan en zo met dat ding en vingers verder gespeeld.

Later, nog steeds met diezelfde ex, hadden we maar geconcludeerd dat de dildo te kort was. Dus onze oplossing leek om maar een langere stunt-piemel te regelen. Een trip naar de sekswinkel in de omgeving en wat ‘upgrading’ aan het harnas waren we klaar voor rond twee. En inderdaad, het mikken ging nu zonder problemen. Maar nu waren we tegen een ander probleem gelopen. De dildo was te breed voor mij, dus het werd al heel snel te pijnlijk voor mij. Gelukkig waren we er daardoor ook vrij snel mee gestopt.

En nu, een hele tijd later, met mijn huidige vriendin aan de slag gegaan. Of nouja, zij is met mij aan de slag gegaan. En dit keer wel een succesverhaal! 😀
De dildo paste, en na wat wennen aan het feit dat ik gespietst zat op een kunststoffen lul, begon het kont-neuken. Doggy-style, mezelf neukend terwijl mijn vriendin op haar rug lag Ik ben normaal besproken nogal stil tijdens de seks, maar ik denk dat de buren het konden waarderen dat er kussens in de buurt waren. De sensatie kan ik gewoon niet omschrijven, want het komt niet overeen met iets wat ik eerder ervaren heb. Het beste raakvlak wat ik kan noemen, is dat het gevoel van wanneer je prostaat gemasseerd wordt erin gemengd zit. Alle denkbeelden die ik ervan had, qua sensatie, kwamen amper overeen. Het is voor mij in ieder geval een zeer prettige overweldigende sensatie. En ook eentje waar ik verzadigd aan achtergelaten kan worden. Want toe we eenmaal klaar waren, hoefde ik verder ook niets meer. Zelfs het aanbod tot klaar laten komen drong niet tot mij door. Misschien omdat ik te versuft was? Geen idee.

Wat ik wel jammer vond, is dat ik de stuks wel vroegtijdig een einde heb moeten geven. Ik begon op een gegeven moment erg last te hebben van een branderig gevoel op mijn kringspier, waar op een gegeven moment mijn brein mee aan de haal ging en waar ik uiteindelijk me heel onprettig bij ging voelen. Ik reageer vaak negatief op bepaalde soorten pijn tijdens de seks en dan kan ik het al snel heel slecht verdragen. Als mensen hier toevallig wat op weten, hoor ik het graag!

-Lumen1987

Geef een reactie

