Weer nieuwe chastity ervaringen

Afgelopen weekend weer nieuwe ervaringen opgedaan met chastity, en het blijft een interessant concept! Dit keer, vanwege het lange weekend, 4 aaneengesloten dagen kuis moeten zijn. 3 dagen ervan ben ik opgesloten geweest in een chastity belt (CB). Bij deze de highlights van deze afgelopen periode.

Laat ik beginnen met de CB die ik heb. Dit is een CB6000, een kunststof omhulsel die de volledige penis omvat en zich met de buis en een ring zich om de scrotum laat bevestigen. Het ding heeft je als het ware bij de ballen beet. Dit type CB heeft verschillende ringen van afnemende diameter zodat je er eentje kan vinden die het beste nauw om je scrotum heen past zonder te gaan knellen, en verschillende lengtes in ‘spacers’ waarmee je de afstand tussen de ring en de buis kan regelen. Bij dit laatste is een korter spacer doorgaans prettiger, gezien het samen met een goed gekozen ring voorkomt dat je het apparaat langs de testikels kan halen (de beschikbare ruimte is klein genoeg om te voorkomen dat een teelbal erdoorheen zou passen) en het profiel kleiner maakt (steekt minder uit). Als je weer waar je naar moet kijken, kan je een persoon die een CB draagt mogelijk kunnen herkennen. Anders ziet het er eerder uit dat diegene nogal groot geschapen is.

CB-6000

De CB-6000 (Voor de kenners: Ik zag het ook, er zit een component verkeerd om)

Deze chastity belt doet precies wat je ervan verwacht: het voorkomt dat ik mijzelf seksueel kan bevredigen met behulp van mijn penis. Ook binnen de buis zelf ontvang ik geen prettige prikkels die ik stimulerend zou kunnen noemen. En gezien ik hem inderdaad niet zelfstandig kan verwijderen als het ding op slot staat, is dat wel een geslaagd apparaat te noemen.

Toch heb ik wel twee praktische problemen ermee ervaren. Het voornaamste probleem is dat het uiteinde van de buis een broekspijp is schiet, en het gaat torderen. Op lange termijn betekent dat tijdens het lopen of afwisselend staan en zitten dat de CB frequent om de penis basis heen draait. Niet alleen schuurt dit en irriteert dat de huid, maar het feit dat de boel verdraaid voelt voor mij nogal onprettig. Op een gegeven moment wordt het dan ook teveel voor mij en begin en me enigszins misselijk bij te voelen. Deze misselijkheid verdwijnt vrijwel meteen als de CB afgedaan wordt, wat mijn vriendin dan ook toe liet wanneer ik me er niet meer lekker bij ging voelen.
Het andere probleem heeft hier een beetje een raakvlak mee, en dat is dat zitten op mijn bank na een half uur flink vervelend wordt. Ik heb dit tot nu toe alleen opgemerkt met mijn bank. Als ik lang op mijn bureaustoel zit of aan tafel, ervaar ik dit probleem niet. Dit zorgt ervoor dat ik mijn huidige CB een minder prettig voorwerp begin te vinden. Iets wat ik zonde vind omdat chastity op zich wel tof vind, en mijn vriendin ook. Kortom, we moeten eens naar oplossingen gaan zoeken. Mogelijk betekent dat investeren in nieuw hardware.

In mijn chastity periode heeft mijn vriendin meer seksueel misbruik van mij gemaakt terwijl ik enkel van het teasen mocht genieten. En voor zo’n langere periode heb ik daar toch wel de impact van opgemerkt. Ik was meer in mijn subbigheid blijven zitten in die periode. Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar zelfs op het moment van schrijven voel ik me nog steeds subbig eigenlijk. Ik was verder in mijn hoofd veel meer met seksuele gedachten bezig dan ik me sinds hele lange tijd kon herinneren. Ook heeft mijn vriendin op mij ingespeeld om meer lust bij mij los te maken en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Gezien overgeven aan mijn lusten iets is wat ik behoorlijk lastig vind, is dit een erg prettige ontwikkeling. Zeer prettig zelfs. Het wil niet zeggen dat ik seks niet leuk vind of dat het me niets doet, maar het wil vooral zeggen dat ik me wat ongemakkelijk voel bij het idee mezelf te verliezen in het moment en ik ben bang dat ik dan te ver zou gaan en een grens over zou gaan. Gelukkig laat m’n lieve vriendin zien dat ik me daar niet druk om hoef te maken, en dat gaat ook stukje bij beetje ook beter.

En niet te vergeten was de grand finale van uiteindelijk klaar mogen komen bijzonder overweldigend. Het orgasme was buiten gewoon krachtig. Ik kan het niet veel anders omschrijven als “WOW”. Het heeft me weer even laten zien wat goed opgebouwde emotionele opbouw kan doen voor je orgasme!

Ik begin er toch steeds enthousiaster voor te worden. Het lijkt een positieve impact te hebben op mijn subbigheid en ook op mijn seksuele beleving. Ik zie hoeveel het doet voor mijn vriendin wanneer ze dominant is en op de dagen dat ze dat even niet is, heb ik de CB niet als hinderlijk ervaren. Nouja, met uitzondering van de al reeds genoemde punten, maar die staan los van of ik me nu subbig voel of niet. Wel vraag ik me af in hoe verre het impact gaat hebben op mijn dominante kant. Normaal gesproken blijf ik altijd in evenwicht (zie eerdere blog) als switch zijnde: heb ik gesubt, dan wil ik gaan Dommen. En na afgelopen weekend is dat eigenlijk niet het geval. Misschien is het een uitzonderlijke situatie en misschien zit er een verband tussen. Alleen de tijd zal het leren!

-Lumen1987

Geef een reactie

