Het is aan!

Dit keer even een korte update: komend weekend staan er grote plannen te wachten. Het idee kwam van mijn vriendin en ik vind het een super tof idee. Het plan? Zaterdag wordt Secuction Night.

Zaterdag zal het verleidingsspel centraal staan tussen ons beide. We gaan van alles uit de kast halen om de ander compleet buiten zinnen geil te maken. “Anything goes”. En de komende paar dagen zullen als opwarmertje dienen. En we hebben afgesproken dat geen van ons beide klaar zal komen tot het zaterdag is. Dus kunnen we alvast op de juiste temperatuur komen en zullen we extra motivatie hebben om de ander te verschalken.

Dus tijd om even mijn kennis over erogene zones op te frissen en wat voor verschillende manieren je kan inzetten om ze te stimuleren. Kleding voorbereiden, speeltjes verzamelen en leuke ideeën opdoen om uit te spoken. En mijn vriendinnetje alvast te teasen. Ik heb er zin in!

Wordt vervolgd,
-Lumen1987

Geef een reactie

