Recept voor seksueel gefrustreerd vriendinnetje

Recept voor een seksueel gefrustreerd vriendinnetje

(Op een positieve manier!)
Close to orgasming

Feels so good… So very close… I can almost… AAAARGH!

Bereidingstijd:

afhankelijk van het soort vrouw, kan deze in de orde van een aantal minuten goed ‘gaar’ zijn, maar voor anderen kan het oplopen tot enkele tientallen minuten.

Ingrediënten:

  • 1 vriendin of vrouwelijke seksuele partner
  • Gevoel voor timing
    Bij het ontbreken hiervan kan er ook terug gevallen worden op een timer, digitale klok of metronoom
  • Vingers

Bereiding:

  1. Begin met het voor warmen van het specimen. Er is hier geen voorgeschreven manier voor. Er zijn veel geschikte methodes om de gewenste resultanten te bewerkstelligen. Mogelijke technieken zijn strelen, zoenen, bijten, masseren of een afgemeten dosis dirty talk. De bedoeling is om een goede bui op te wekken bij de betrokken partijen.
    1a. Het kan voorkomen dat jouw partner niet positief reageert op de toegepaste methodieken, zelfs als dit in het verleden altijd zonder problemen of weerstand is verlopen. Dit is heel normaal en je doet er waarschijnlijk goed aan om het recept een andere keer uit te voeren. Doordrammen tegen negatieve feedback resulteert doorgaans tot een onbevredigend eindresultaat bij beide betrokken partijen, en niet alléén bij de partner zoals beoogd.
  2. Na het succesvol voorverwarmen van de partner, is de volgende stap het werkgebied voor te bereiden. Je zal toegang nodig hebben tot de vagina. Hierbij zal eventuele kledij die toegang belemmeren verwijderd moeten worden.
  3. Escaleer het seksuele contact met je partner tot een volgend niveau. Richt er op dat beide personen opgewonden raken en lust voelbaar aanwezig is.
  4. Begin met vingeren met één vinger en bouw de intensiteit geleidelijk op. Het is van belang dat je partner de zelfcontrole kwijt begint te raken en zich compleet aan de sensatie overlevert.
  5. Begin de transitie fase. In plaats van je reguliere stimulatie, stap je over op periodieke stimulatie: een tijdje wel gevolg door een tijdje rust en blijf dit herhalen. Laat de simulatie gemiddeld tot licht, om je partner en beetje bij te laten komen.
  6. Verhoog de intensiteit plotseling tot het niveau waarbij je partner hier gemakkelijk klaar van zou kunnen komen. Enkel houd je nu periodes aan van 5 seconden. Wees in het begin hier onduidelijk over, maar tel later hardop de rust en actieve periodes. Wees hier eerlijk en consistent in. 5 seconden van elke periode.
    Je partner zal hiervan leren dat ze of haar moment van klaar komen erg goed moet timing, maar ook dat de actieve periode waarschijnlijk te klein is voor haar om een bevredigende climax te bereiken.
  7. Houd dit aan tot de smeekbedes volgen. Wanneer je hier op in wilt gaan en je partner een kans op orgasme wilt gunnen, kan je aangeven dat ze en actieve periode zal krijgen van 15 seconden, gevolgd door een rust periode van dezelfde lengte, en daarna het reguliere patroon weer zal vervolgen. Afhankelijk van hoe wild je jouw partner hebt gemaakt, zal 15 seconden waarschijnlijk niet genoeg zijn om goed klaar te kunnen komen, wat de seksuele frustratie enkel doet versterken. Je kan deze fase aanhouden zo lang je wilt.

Tips van de Chef

Mensen is het mogelijk niet ontgaan dat ik een liefhebber ben van een goed Tease & Denial spel waarbij ik mijn partner kan tergen. Om te werken volgens een vast systeem vind ik af en toe wel prettig. Op die manier hoef ik me niet meer schuldig te voelen of ik mijn partner wel of niet laat klaarkomen. Het systeem waar ik mee speel, dicteert de regels. En ik voer ze alleen naar uit volgens de regels. In dit geval zijn de regels, eenmaal toegelicht, heel transparant en simpel. Je hebt X aantal tijd om genot te krijgen en ermee te doen wat je wilt. Daarna volgt er een gelijk aantal tijd als afkoelfase. Geen gesjoemel en er is slechts een uitzondering, en dat is de ‘bonus ronde’ van een verlengde stimulatie periode.

Nu kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar het feit dat het continu ‘aan en uit’ is, kan ik me heel erg goed voorstellen dat het nogal een mindfuck is als de partner er eenmaal achter het systeem is. Zeker als je begrijpt dat als je klaar komt tijdens de stimulatie periode, die persoon er dan maar maximaal 5 seconde echt van kan genieten en daarna met een hele lange leegte zit die de rest van het orgasme zeer waarschijnlijk verkloot. Zeker als je er onverwacht een bonus ronde doorheen mengt. Dan kan ik me zo voorstellen dat je vanaf dat moment wel erg met de kipper erbij wilt zijn voor de eerst volgende keer dat die weer langs komt om dan van de volle 15 seconde te kunnen genieten. En niet achteraf te beseffen van “Oh wacht, deze duurt veel langer. Oh, Oh Oh! Ik moet nu mijn kans grijpen” en ondertussen dan alweer 7 waardevolle secondes voorbij zijn.

Ik zie nog wel variaties, zoals experimenteren met de tijdsduur van de stimulatie periodes of van de bonus rondes. Tech-savy mensen zouden met gemak er simpele web-app om het concept kunnen maken, die random de bonus rondes erin gooit of de regels regisseert. Ik heb zelf afgelopen weekend, toen ik dit had gespeeld, een ‘eindbaas ronde’ toegepast waarbij ik een ongespecificeerde tijd nog heftig zou stimuleren zo lang mijn arm het vol hield. Want als je een tijdje bezig bent met G-spot stimulatie onder een sub-optimale hoek, dan raakt je arm sneller vermoeid en/of verkrampt. Dus misschien haal je die reguliere 15 seconde niet eens meer wanneer je er een einde aan wilt breien! Uiteraard zal het systeem ook wel voor een man toepasbaar zijn. Ook voor hen is een orgasme zonder contact nogal flut, kan ik mij zo voorstellen. Genoeg om jullie je mee uit te leven.

Veel plezier en ik hoor graag hoe het ontvangen was!

-Lumen1987

Geef een reactie

