Seks

Seks is voor mij een spirituele ervaring. De liefde bedrijven is voor mij contact maken met de ander op zowel fysiek als mentaal niveau. Het is niet alleen zoenen, likken, bijten, knijpen, krabben, wrijven en elkaars geur opsnuiven, maar ook elkaar in de ogen kijken en vasthouden. De lust in elkander zien opbloeien, aanwakkeren en je daarop laten meevoeren totdat je erin opgaat en er even niets anders is. Iemand zien klaarkomen is iemand eindelijk echt naakt zien, zonder alle maskers die we in het dagelijks leven moeten dragen.

Dit is waarom ik niet wil seksen met mensen die ik niet goed ken. Dit is waarom ik overgave een van de schoonste dingen vindt om te aanschouwen. Omdat het een eer is als iemand zijn of haar masker voor mij aflegt. Ik geniet intens van ieder moment dat ze naakt in mijn armen liggen.

Ik vind het zelf heel moeilijk om mijn maskers af te doen. Ik heb er jaren over gedaan om ze zo mooi en zo passend en zo verhullend te maken. Ik weet hoe kwetsbaar en gebroken ik ben diep van binnen. Het is eng om dat te laten zien. Om daar ook maar even bewust van te zijn.

Dus verleid me, zodat ik zelf mijn masker voor je afneem. Vertel me dat je nog steeds van zult houden, en ruk het dan van me af. Gebruik mijn lichaam totdat ik zo moe ben dat mijn masker af valt. Verzin iets. En houd me vast als ik naakt en kwetsbaar ben.

Geef een reactie

