Paren club – deel II – Dus toch een neger

Even een noot van de schrijver vooraf. Ik gebruik in dit stukje af en toe het woord neger. Dit is zeker niet beledigend bedoeld en hoop dus ook dat dit niet zo opgevat wordt.

 

Ik had jullie vrijdag beloofd om te vertellen hoe het was geweest bij de parenclub, dus bij deze!

Tl;Dr, Het was tof, voor herhaling vatbaar maar dan wel een andere dag of club vanwege drukte en leeftijd.

Zoals ik vrijdag al schreef probeer ik al een geruime tijd om naar een parenclub te gaan, maar ging het steeds niet door doordat de anderen met wie ik dan zou gaan op het laatst toch afhaakte. Nu ging er een bevriend stel, Kitten en Dacrael, naar de parenclub en toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik met ze mee mocht en dat vonden ze goed.

Zondag
Mijn kleintje moest werken die dag maar we hadden ’s ochtends wel nog een beetje tijd om samen voor te bereiden. Hij heeft mij geholpen met het scheren en met mijn kousen alvast vast te maken aan mijn jarretel. Ik was er n nog niet helemaal uit wat ik aan wilde trekken. Hij moest al veels te snel naar mijn zin naar zijn werk toe dus toen moest ik de rest alleen voorbereiden. Ik had onlangs supermooie rode hold-ups gekocht en die wilde ik graag aan, maar wilde erbij een mooie rode bh en die had ik nog niet. Het was het idee om dat de zaterdag ervoor nog te regelen maar was er niet meer van gekomen dus ben ik toen nog de stad in gegaan om er 1 te halen. Gelukkig was ik snel geslaagd en kon ik weer naar huis om de laatste dingen voor te bereiden. Nog even snel douchen zodat ik me overal schoon genoeg voelde en me vast omkleden. Een mooie zwarte body dis mijn buik op de juiste manier camoufleert met de nieuwe rode bh (de body loop onder mijn borsten door aan de voorkant). De nieuwe rode kousen deed ik in de tas om mee te nemen, was te bang dat ze anders al kapot zouden zijn wanneer ik daar aan zou komen. Ondertussen kwamen er de zenuwen. mede doordat ik alles zelf moest regelen. Normaal heb ik mijn kleintje in de buurt die me kan elpen wat het een stuk relaxter voor me maakt. Ik zei later nog tegen de anderen dat ik zelfs hiervoor zenuwachtiger was dan voor mijn eerste kinkfeestje. Gelukkig waren de andere twee net zo zenuwachtig als ik, ook voor hun was het de eerste keer.
In de auto Vroeg Dacrael nog wat mijn plannen waren voor die dag. Waarop ik antwoordde dat ik nog geen idee had en dat er veel afhing van wie er rond zou lopen. Geen verwachtingen vooraf, kan het ook niet tegenvallen.

Daar aangekomen is alles lekker vertrouwd, de locatie was immers al bekend. Alleen zagen we het nu voor het eerst in daglicht, is meteen anders ofzo. Gelukkig is het binnen gewoon donker dus in de sfeer kom je wel. Op naar de kleedkamers en ons omkleden. Met zn drieën hadden we ons best gedaan op onze outfits. Ik heb nog even getwijfeld over laarzen of pumps, maar het werden toch de laarzen. We zagen al snel dat we de leeftijd drastisch omlaag haalden met zn drieën, hopelijk zou dat later nog beter worden.
Boven aan de bar even wat gedronken, toen even beneden een rondje gelopen. We vonden het allemaal nog wel wat rustig. Helaas had ik ook nog niemand gezien die ik ook maar enigszins interessant vond, maar de dag was nog jong.

Ondertussen had kitten wel al iemand op het oog. Dus konden Dacrael en ik haar er ook een beetje mee plagen. Elke keer als we hem tegenkwamen haar proberen aan te sporen om hem aan te spreken. Ik opperde nog om het voor haar te doen, maar dat zag ze toch niet zo zitten. Later zei ze ook tegen mij dat het plagen best oke was maar als ze echt aan de gang ging het liefst wat meer afstand wilde omdat ik als vriendin erbij  toch net te confronterend was. Dus toen ze hem eindelijk aansprak ben ik ook weggelopen zodat ze lekker met zn drieën aan de gang konden.
Ik ben toen lekker zelf een beetje rond gaan kijken. Zoals ik net al schreef, de leeftijd lag vrij hoog en de jonge mannen die er waren waren bijna allemaal van buitenlandse afkomst, iig van huidskleur. Ik liep er nog een beetje over te zeuren dat ik wel heel erg veel aandacht van die negers kreeg en dat ik daar helemaal niet op zat te wachten. Ik val nl nooit op negers, dus ging hem nu ook niet worden! Tijdens het rondlopen kreeg ik ondertussen wel wat oogcontact met een leuke jongen. Er was wel 1 ‘probleem’, ook hij had een donkere huidskleur, maar verder zag hij er wel enorm  lekker uit. En het leek erop dat hij mij ook wel zag zitten. Ik was ondertussen in de buurt van de bar gaan zitten toen hij naar mij toekwam. Al snel waren we druk aan het kletsen en dat ging allemaal ontzettend goed en gezellig. Ging niet meteen alleen over seks en begon ook niet meteen aan me te zitten. Eerst een beetje aftasten en dat kon ik wel waarderen. Ik heb hem verteld over dat mn kleintje thuis zat te wachten en dat we normaal op de BDSM avonden komen. Dat vond ie allemaal wel interessant. Ook het feit dat ik er alternatief uitzag vond ie wel leuk. Hij stelde voor om naar beneden te gaan, maar dat ging me net iets te snel. Ik zat er wel prima en wilde niet te hard van stapel lopen. Maar nadat we uitgebreid gezoend hadden en elkaar betast hadden vond ik het zelf wel tijd om er verder mee te gaan en zijn we toch beneden beland. Op weg naar beneden nog geprobeerd te seinen naar kitten en Dacrael, maar die zagen mij niet, maar ik dacht die zie ik straks wel weer.
Beneden was het bed midden in de ruimte nog beschikbaar en ik ben zeker wel enigszins exhibitionistisch aangelegd dus ik vond het een prima plek. Hier konden we lekker ons gang gaan en dat hebben we ook gedaan. Al snel hadden we heel wat bekijks (wat we de gehele avond al gezien hadden bij anderen die actief bezig waren) en dat vond ik eigenlijk wel heel leuk. We zijn een hele tijd bezig geweest. Hij heeft mij heerlijk geneukt met wisselende standjes. Op sommige momenten was ik mij meer bewust van mn omgeving dan de andere keer. Af en toe nog gekeken of ik de anderen langs zag komen, maar meestal was ik te druk met de heerlijke man met wie ik op dat bed lag.
Naast de geweldige seks die we hadden was het ook heel fijn om te merken dat hij echt vond dat ik een lekker lijf had. Dit is een blijft toch wel een issue bij mij, ondanks dat ik veel ben afgevallen. Maar ik voelde me bij hem al zo snel op mn gemak om al helemaal naakt bij hem te zijn (ipv bijvoorbeeld alleen mn body van onder los te maken en de rest aan te houden). Hij was echt soms heel liefkozend naar mijn buik toe, wat het contact echt superfijn maakte. Ik heb van de hele ervaring echt intens genoten!
Achteraf nog veel complimenten gekregen van vooral heren die erg genten hadden van de ‘show’ zoals zij het noemden. Toch fijn om te merken dat er toch best veel mannen zijn die me aantrekkelijk vinden.

Na afloop kitten en Dacrael weer gevonden en was het tijd om echt even wat te gaan drinken, het was beneden nogal warm, dus konden we wel gebruiken. Het bleek dat zij zelf ook nog lekker bezig waren geweest beneden en dat ze mij dus wel gezien hadden. Naja kitten was mij eerst voorbij gelopen, ze had wel mijn rode kousen gezien, maar ja het was iemand met een neger, dus ik kon het niet zijn! Maar ja het was dus toch een neger :P! Hij bleef iig wel af en toe nog bij me terugkomen de rest van de avond, wat ik ook wel heel fijn vond, dat ik niet alleen maar effe leuk was om te neuken en er verder geen aandacht aan te besteden, maar zonder meteen helemaal afhankelijk te zijn.

Ondertussen begon het al wel wat later te worden en sommige van ons moesten de dag erna gewoon weer werken dus het was wel tijd om naar huis te gaan. Bij het omkleden besloten dat het dus best onnodig was om zo nerveus te zijn, en dat het een hele geslaagde avond was en dat we dit zeker nog een keer moesten doen. Dan misschien eens een andere avond of een andere club om zo de kans op een goede match iets meer te vergroten.

Zoals ik in het begin al schreef, het was echt heel tof en zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen was supervriendelijk en heb geen nare gevoelens gehad. Eenmalig is er iemand naast me komen zitten die vroeg of hij zijn hand op mijn rug mocht leggen terwijl hij dat deed, maar toen ik zei geen interesse te hebben haalde hij hem meteen weg en was er ook niks aan de hand. Dus twijfel je om ook eens te gaan? Gewoon doen!!

One thought on “Paren club – deel II – Dus toch een neger

  1. Lumen1987 schreef:

    Cool om te lezen meis! En erg fijn voor je dat mensen positief zijn over het resultaat van het harde werken aan je figuur!

Geef een reactie

