Fantasy unlocked!

Ik ben weer een hele nieuwe ervaring rijker (okey, dat was dan technisch gezien 2 weken geleden, beetje laat met uploaden). Eentje waar ik al vaak over heb zitten fantaseren en nu in het echt heb kunnen ervaren. Man oh man, wat is het een ongelooflijk bijzondere ervaring als zoiets werkelijkheid gemaakt kan worden en het ook blijkt te kloppen!

I Just Had Sex joke

Google knows! But how!? – Source: Mijn tablet…

Het begon vrijdag avond, waarbij mijn vriendin besloot mijn chastity belt in te zetten. Deze heb ik voor  bijna een dag gedragen, inclusief de nacht. En dat is toch weer een grens verlegd voor mij. Ik heb al wat verhalen gehoord van mensen die slecht slapen met zo’n ding om, of totaal niet. Ik heb eigenlijk heel goed geslapen die nacht, dus daar was ik eigenlijk wel blij over. Natuurlijk komen de verhalen wel van mensen die veel langer met chastity bezig zijn, dus mogelijk dat dit nog een belangrijke factor speelt. Desalniettemin is het toch een hele nacht gedragen, dus die steek ik in ieder geval in mijn zak.

Nu is chastity niet de fantasie waar ik het over had. Ik vind het idee erachter wel heel gaaf: iemand de complete regie te geven over mijn seksuele ervaringen. En kuisheid is daar een vorm van. Tot nu toe maakt het dragen van zo’n ding mij niet extra subbig, al zou het mij niet verbazen als hier verandering in zou komen in de toekomst. Maar wat het wel erg leuk maakt, is dat mijn vriendin het wel erg gaaf vindt als ik het draag. En daarom kan ik als pleaser daar weer indirect van genieten. Wel heb ik opgemerkt dat het zeker de moeite waard gaat zijn om er één te vinden die een stuk ‘strakker’ past. Ik heb nu gewoon eens eentje gekocht ter experiment van hoe ik het dragen van een chastity belt zou ervaren. Maar de ‘kooi’ om de penis heen is naar mijn gevoel veel te lang. Daardoor schiet het uiteinde in een broekspijp en verdraait dat de boel in een nogal onpraktische hoek. Onpraktisch in de vorm dat lopen niet geheel comfortabel gebeurd en zitten ook niet. Misschien dat dit bij alle kuisheidsgordels het geval is, maar dat kan ik me niet echt indenken.

Maar wat was dan wel de fantasie waar ik het over had? De chastity was een goede opwarmer. Maar de fantasie die werkelijkheid geworden was, is om vastgebonden seks te hebben. Of nog specifieker: compleet hulpeloos gemaakt zijn door middel van een folie-bondage en vervolgens ingezet worden als seksspeeltje voor mijn vriendin. Eerst ging er de nodige teasing aan vooraf. En wat geeft dat een bijzonder gevoel, emotioneel gezien, wanneer je lust naar meer en er compleet geen invloed op hebt.

Sowieso is het voelen van lust iets wat ik al heel lang niet meer heb gevoeld, wat met zaken uit het verleden te maken heeft. Ik heb in het verleden mentale barrières aangemaakt om mezelf te beschermen van frustraties, die ik in een van mijn vorige relaties had. Het gaat trouwens om zaken waar mijn toenmalige partner geen macht over had, dus het is zeker niet iets dat ik iemand kwalijk kan nemen. Maar die muren hebben ervoor gezorgd dat ik niet echt in ga op gevoelens van lust, maar dat was nu heel anders. Zeker gezien we daar actief aan werken.

Ik heb wel eens geschreven over dat ik het concept van je subje opbergen wel erg gaaf vind, en ik heb nu gemerkt hoe het is om aan de ‘lijdende’ kant ervan te staan. En eigenlijk is dat verbazend fijn. Ik had het echt niet verwacht, maar het is zo’n bijzonder gevoel om opeens alleen gelaten te worden met je lusten, zo compleet hulpeloos in de folie. Dan zet het gevoel van afhankelijkheid van de grillen van je domina des te meer in. Een heerlijke realisatie is dat!

En zo had ik opeens een aantal nieuwe ervaringen als subje erbij en een middag lang in subspace gezeten:

  • geslapen met chastity belt
  • folie bondage ervaren
  • seks terwijl vastgebonden ondergaan
  • ‘opgeborgen’ worden
  • eerste keer klaar komen in bondage

Een goede dag dus!
-Lumen1987

Geef een reactie

