Parenclub – deel I

Komende zondag ga ik dan eindelijk voor het eerst naar een parenclub. Ik probeer al zo’n anderhalf tot twee jaar eens een keer te gaan. Maar door verschillende omstandigheden haken mij medegangers steeds af, helaas. En helemaal in m’n eentje gaan zie ik dan ook weer niet echt zitten. Want idd, mn kleintje blijft gewoon thuis. Hij mag toch geen seks hebben en op deze manier ben ik vrij om te doen waar ik zin in heb. bevalt het goed en weet ik beter wat de sfeer is op zo’n feest, mag hij de volgende keer misschien wel mee. Of het moet natuurlijk zo goed bevallen dat ik er alleen ben dat ik ook de volgende keer alleen ga. Dan is er natuurlijk ook nog de optie dat het compleet gaat tegenvallen, en dan was het leuk voor een keer maar nooit weer.

Ik ga iig met een bevriend stel, dus binnenkomen is al fijn omdat ik iig mensen ken en ik niet helemaal moederziel alleen aan de bar sta, voelt toch net wat prettiger šŸ™‚

Ik hou jullie op de hoogte hoe het geweest is!!

3 thoughts on “Parenclub – deel I

  1. Lumen1987 schreef:

    Ben benieuwd hoe je het nu eindelijk gaat ervaren meis šŸ™‚

  2. Alchemilla schreef:

    Ja, beslis je eindelijk dat je zoiets wilt, loopt je vast op de logistiek :-/ Ik hoop dat het uiteindelijk meer dan de moeite waard is!

  3. […] had jullie vrijdag beloofd om te vertellen hoe het was geweest bij de parenclub, dus bij […]

Geef een reactie

