Dressing up

Ik heb het altijd al fijn gevonden om mezelf mooi aan te kleden. Ik vind uiterlijk best wel belangrijk. En dan bedoel ik niet hoe knap iemand wel of niet is, maar wel of iemand aandacht heeft besteed aan zijn of haar voorkomen.
Maar het is nog veel leuker om het te doen speciaal voor iemand anders.

Wanneer ik en kleintje naar een feestje gaan (en feestje is een ruim begrip, ik bedoel hier van verjaardag tot speelfeest en alles ertussen in), dan zal ik altijd aan hem vragen wat ik aan zal trekken. Hij mag dan wel mijn subje zijn, maar zijn menig hierin wil ik graag weten. Vaak gebeurd het echt nog wel dat ik de eerste drie opties die hij noemt afkets, maar uiteindelijk zal het altijd iets zijn waar ook hij zijn goedkeuring aan geeft.
Ga ik op een date met iemand nieuw, zal ik altijd van te voren proberen te achterhalen wat diegene leuk vind qua outfit. Ligt het binnen de mogelijkheden dan zal ik daar zeker rekening mee  houden. Ik vind het dan ook erg fijn als ik waardering krijg voor het feit dat ik mn best doe er zo goed mogelijk uit te zien. In dit geval mogen mijn dates dan ook heel egoïstisch zijn. Wanneer ik vraag naar zijn voorkeuren, mag hij gewoonweg aangeven wat ie zou willen zien en op dat vlak dus alleen aan zichzelf denken. Ik zal dan mn best doen om mn outfit bij zijn wensen aan te passen. Ook als ik een date met een subje zou hebben.
De blik in de ogen van een man die het waardeert hoe je eruit ziet is voor mij onbetaalbaar, daar doe ik het voor. Is de date met een subje kan ik dat heel goed gebruiken, bijvoorbeeld op de manier dat hij het moet verdienen om aan mij te mogen zitten, datgene wat hij zo graag begeert. Is het een date met een mogelijke sekspartner kan ik het heel erg waarderen dat hij niet van me af kan blijven en me het liefst meteen de slaapkamer insleurt.

Zoals je kan lezen vind ik het echt leuk om aandacht aan mijn voorkomen te geven. Heb ik altijd al gehad en dat zal ook voorlopig zo blijven. Ondanks dat ik het soms nog wel moeilijk vind om complimentjes te krijgen op feestjes, vind ik het stiekem toch wel heel leuk wanneer ik ze krijg.
Ik blijf dus voorlopig gewoon mn best doen wanneer ik in het openbaar verschijn.

Geef een reactie

