Verhaal over hypnose: Zachte Deken

Mijn subje houdt van vastzitten. Touw, boeien, misschien wel een vacuumbed, het is allemaal interessant. Dus toen ik laatst geen zin had in touw, ben ik gewoon met mijn volle gewicht op hem gaan liggen, en ja, ook dat gaf hem fijne vastzit-gevoelens. En daarvan kreeg ik een idee.

Ik gebood subje lief om comfortabel in bed te gaan liggen. Hypnose is een ding wat je het beste langzaam kan doen, en dan wil ik eigenlijk wel lekker liggen ook. Dus ik trok de dekens over ons heen en ik vroeg hem rustig adem te halen en zich te ontspannen.

Hij reageert tegenwoordig met anticipatie op mijn “hypnose-stem” dus ik heb geen moeilijke inductie hoeven doen. Ik beschreef gewoon hoe fijn hij daar lag, zo ontspannen, onder die heerlijke zachte deken. En toen vertelde ik verder hoe ik hem helemaal in die warme zachte deken wilde wikkelen, totdat hij zich niet meer zou kunnen bewegen, zacht en warm en ontspannen en zo zwaar.

Hij zag er prachtig vredig uit zo, maar het leukste (wat mij betreft) moest nog komen. Ik verzocht hem wakker te worden en te testen hoe vast hij zat. Het was een prachtige faal en succes tegelijk. Ik lag te dicht bij hem, waardoor de zachte, zware deken zijn rechterarm niet raakte. Dus die kon hij bewegen. De rest niet.

Het contrast was prachtig en ik liet subjelief even uitgebreid de tijd om het te testen. Ik stelde voor om lekker te seksen, en hij keek me heel hulpeloos aan. “Jamaar, ik kan niet bewegen!” We werden zelfs even onderbroken, en hij riep half trots, half ongelovig uit: “Ik zit vast, kijk!” terwijl er natuurlijk niets te zien is. Uiteindelijk heb ik hem losgemaakt door de deken van hem af te halen.

Was een erg leuk spelletje.

One thought on “Verhaal over hypnose: Zachte Deken

Geef een reactie

