Plasseks

Afgelopen zondag ben ik naar een munch geweest van het plasgenootschap. We waren met 6 personen en het was ontzettend gezellig.

Waar gaat dat nou over zo’n munch?? Nou over plasseks dus! En omdat het zelfs binnen de BDSM-scene eigenlijk nog best wel een taboe is heb ik bedacht er maar eens een blogje over te schrijven om er zo mede voor te zorgen dat het wat meer bespreekbaar wordt.
Het was niet voor niets dat we maar met z’n zessen aanwezig waren. De groep op Fetlife heeft meer dan 100 leden en toch is de groep ontzettend stil. Je aanmelden voor die groep is 1 ding maar er dan ook echt over schrijven doet dus eigenlijk niemand. Want dan ziet de rest van je vriendjeslijst ook dat je dit wel interessant vind en die vinden je dan misschien wel raar.
Maar waarom is het zo dat we het niet in alle rust over plasseks kunnen hebben, maar wel over hoe hard we onze sub nu weer geslagen hebben? Waarom is het 1 erger dan het ander op de een of andere manier? We zijn er met zn zessen nog niet echt achter gekomen eigenlijk.

Waar hebben we het zoal over gehad op de munch. Nu vooral wat onze ervaringen zijn, de reden van het willen doen, ben je alleen ontvanger/gever of wil je allebei. Mijn ervaringen zijn nog beperkt. Mijn kleintje heeft er ooit een verslagje over geschreven. Nu ik weer een keer zo terug lees wordt het wel tijd om er weer eens actief iets mee te gaan doen.
Wat ons vooral opviel is dat plasseks in bijvoorbeeld advertenties altijd in 1 adem genoemd wordt met poep. Terwijl het eigenlijk voor bijna iedereen niks met elkaar te maken heeft. Dat ik (soms) aan plasseks doe, betekend niet dat ik ook aan poepspelletjes doe. En dat geldt eigenlijk voor de meeste. Niet dat er per se iets mis is met poepspelletjes, ieder z’n ding. Maar met poep spelen levert wel meer risico’s op dan bij plas. Tuurlijk zijn er ook zaken waar je rekening mee moet houden als je met plas bezig bent (is de gever ziek, heeft hij een ontsteking, slikt hij medicijnen), zeker als je ook met het drinken van plas bezig bent.
Ander ding dat ons opviel is als het gaat over squirten bij vrouwen dat dat ontzettend geil wordt gevonden. Dat terwijl dat soms meer rotzooi kan geven dan wanneer je aan plasseks doet. Opmerkingen van vrouwen die nog niet kunnen squirten bij klaarkomen zijn vaak in de trant van, ja ik ben zo bang dat ik moet plassen ipv dat ik spuitend klaar kom.  Mijn reactie, en wat als dat zo is, waarom is dat viezer dan het vocht wat je verliest bij squirten?? Sowieso denk ik dat je ook bij het klaarkomen wel wat urine verliest. Er is nog niemand die precies weet waar het vocht vandaan komt, maar dat het uit e plasbuis komt is wel duidelijk. Dat betekend dat het vocht dus via je blaas naar buiten is gekomen. Mij maak je niet wijs dat er dan geen urine mee naar buiten komt. Zoals mn kleintje weleens zegt: “Het ruikt ernaar, het smaakt ernaar, dus dan zal het dat ook wel zijn.”.

Mij lijkt het iig leuk om meer mensen te leren kennen die er ook interesse in hebben. Daarbij wil ik iedereen uitnodigen die er interesse in heeft om er minder geheimzinnig over te zijn. Alleen dan krijgen we voor elkaar dat het minder een taboe gaat worden, zelfs binnen de scene.

4 thoughts on “Plasseks

  1. Callisto schreef:

    Er is toevallig wel een apart kanaal (en opening) waar de vocht bij het squirten uit komt, dus het komt niet uit je blaas. Het is zelfs al bekend wat voor klier het vocht produceert 🙂

    Desalniettemin leuke blogpost!

  2. Roel den Dulk schreef:

    Als dominant vind ik het juist heel leuk om bij een vernederingsspel over de sub heen te plassen. Het lijkt mij een vorm van afbakenen van je bezit, je ziet het bij de dieren ook vaak. Met de urine bakent een hond zijn territorium af.Is deze zienswijze bij jullie plasgenootschap ook ter sprake geweest.

    • Liefebeest schreef:

      Niet per se in de variant zoals bij dieren, maar zeker wel in combinatie met BDSM. Voor mij persoonlijk is het namelijk ook heel erg daaraan gelinkt, terwijl het voor sommige andere juist iets heel intiems is wat je deelt met je partner.
      We kunnen er dus alle kanten mee op 🙂

Geef een reactie

