De perfecte minnaar

“Vandaag werken we aan jouw pijpvaardigheden.” spreekt Miranda terwijl ze mijn polsen voorziet van handboeien. “Enkel heb ik dit keer niet zo’n zin om erbij te zitten terwijl je oefent.” Vervolgt ze, terwijl ze wegloopt en terug komt met een vleeskleurige dildo met een zuignap in haar hand. Ze pakt mijn kin, gebiedt mij om de zuignap te bevochtigen met mijn tong en speeksel en plakt deze vervolgens vast aan haar spiegel. “Je weet wat je te doen staat lieve schat. En de camera op de tafel zorgt ervoor dat jij netjes je tijd uitzit met oefenen, zonder dat ik er 15 minuten bij hoef te zitten. Ik kijk het straks wel versneld terug.” Ze streelt even door mijn haar en duwt mijn hoofd even naar voren, waardoor ik een kokhals reflex veroorzaakt krijg van de dildo die voor mij iets te diep naar binnen geforceerd wordt. “Veel plezier ermee lieverd, en je hoort wel wanneer je genoeg geoefend hebt van me.”

Zomaar een fragment van een fantasie van een flinke tijd terug die me sindsdien altijd wel heeft gefascineerd. Het kwam laatst weer eens naar boven, toen ik met een vriendin in gesprek was. In de fantasie gaat het om een jongen die in contact komt als groen blaadje met een oudere, significant meer ervarene Dom met eigen subje, die de jongen onder haar vleugel neemt en in hun spel besluiten hem te trainen tot de voor haar perfecte lover. De fantasie zoals die toen in mij op kwam vond ik al machtig interessant, vanwege de mix van een liefdevolle behandeling en een kille, efficiënt trainingschema. Het stukje persoonlijk contact en tegelijkertijd de afstandelijke objectificatie. Maar niet alleen de fantasie zelf vond ik tof, ook het concept dat erachter zit: een persoon trainen tot het evenaren van de perfecte minnaar naar jouw persoonlijke smaak.

Mijn interesse in training had ik al eens uitgelegd in een eerder post op deze blog. Maar dit is vooral een concrete toepassing ervan die mijn sub-kant heel erg aantrekt. Ik heb zelf enige perfectionistische trekjes, dus perfectie proberen te evenaren past bij me. Daarnaast ben ik ook een pleaser, dus mijn D blij kunnen maken betekent dat ikzelf er blij van wordt. En getraind worden in het blij maken van je D: ik merk bepaalde synergie op. En natuurlijk bekwamer worden op het gebied van seks en sensualiteit is uiteraard ook niet verkeerd.

Maar wat valt er zoal te leren om een zeer goede minnaar te worden? Om te beginnen ben ik van mening dat conversatie vaardigheden zeker een pre is. Het vermogen om een gesprek op gang te kunnen houden en het vermogen op te kunnen luisteren zijn twee nuttige vaardigheden. Maar ook leren communiceren aan iemand wat jou opwind of dit van iemand anders te kunnen leren, ook wanneer diegene het lastig vind om het te verwoorden, zijn praktische vaardigheden. In het verlengde ervan is het vertellen van een erotische fantasie soms ook een goede manier om de stemming erin te krijgen. Als laatste in de categorie van communicatieve vaardigheden is het vermogen om te flirten en te verleiden. Deze dingen kan je gebruiken om je partner op te warmen en geeft doorgaans veel positieve energie en helpt ook met je partner zich aantrekkelijk te laten voelen.

In de categorie sensualiteit is heel erg veel dat men kan leren. Zo kan men leren over de veel voorkomende erogene zones en in het ontdekken van persoonsgebonden erogene zones. Zo zijn er heel veel verschillende manieren om de zintuigen van iemand te prikkelen, en dat ook nog eens per soort zintuig. Qua geur kan je een selectie aan verschillende luchtjes aanleggen of geschikte geurkaarsen vinden, qua smaak kan je leren koken en misschien je verdiepen in afrodesiacs (of het werkelijk iets is dat bestaat of niet, laat ik even in het midden. Misschien dat het placebo effect voldoende is). Met zicht valt er ook veel te doen; Zo kan je werken aan je lichaam, je presentatie en je (onder)kleding. En het gehoor kan voor mensen ook een sterke sensuele trigger zijn, waarbij een bepaalde intonatie of set woorden als erg opwindend ervaren kunnen worden. Maar ook een selectie van muziek afhankelijke van de stemming kan ook erg waardevol zijn. En dan is er nog het gigantische spectrum aan methodes hoe je de huid kan prikkelen, van lichte aanraking, aaien en massage tot het gebruik van attributen zoals veren, eten en stukjes ijs. Of wat dacht je van leren dansen of het opzetten van romatische dates?

Op seksueel gebied is er ook veel te leren, zowel aan de gevende kant als aan de ontvangende kant. Je zou je kunnen verdiepen in de kamasutra, in tranta, in de verschillende technieken als het gaat om zoenen, orale, vaginale en anale seks. Ook kan je kijken naar de menselijke anatomie op seksueel gebied, wat ook kan helpen met het toepassen van bepaalde technieken of zelf beredeneren welke techniek mogelijk voor een bepaalde toepassing goed geschikt is. En het ontdekken en leren toepassen van verschillende seksspeeltjes is ook een gebied om in te verdiepen. En het leren ‘entertainen’ van meer dan 1 partner is ook een vaardigheid die in je straatje zou kunnen passen, als jij en je partner daar over voor staan.

Er is zo veel te leren en ontdekken op het gebied van hedonisme, dat ik vast nog zo veel dingen over het hoofd zie. Misschien dat je zelf eens stil kan staan met wat je allemaal geleerd hebt, en wat je nog allemaal zou willen leren of kan leren. Wie weet wat je eraan over houdt?

-Lumen1987

2 thoughts on “De perfecte minnaar

  1. theNath schreef:

    Een betere minnaar worden is een ontzettend leuke en leerzame manier om met seks bezig te zijn. Mooie basis voor een scene ook. Food for thought…

  2. […] mag voor velen binnen mijn kringen in de scene bekend zijn dat ik vooral een pleaser-sub ben (zoals hier beschreven, of nog eerder hierzo). En als ik dingen kan doen voor iemand van wie ik houd, dan word […]

Geef een reactie

