To chastity or not to chastity, that’s the question!

Zoals jullie wellicht wel weten zijn ik en mn kleintje al gedurende lange tijd met chastity bezig. De laatste drie keren dat hij is klaargekomen waren begin november 2012, eind juli 2013 en 2e kerstdag. Elke keer dus een flinke periode ertussenin. Daarbij had hij een dagelijkse speelverplichting, masturberen tot hij bijna zou klaarkomen en dan stoppen. Eenmaal ’s ochtends en eenmaal op z’n werk. Het doel van die opdracht was dat hij het langer vol zou gaan houden als we dan eens een keer seks zouden hebben. De laatste tijd merkte ik dat ik er niet meer zoveel waarde aan hechtte, het deed me niets meer als hij mij een berichtje stuurde dat hij z’n opdracht had gedaan. Daarbij vond ik dat ons seksleven sowieso niet meer zo bijzonder was. Vaak wanneer we in bed lagen dan waren we al snel aan het slapen, en als we al een keer wat deden. dan kwam het erop neer dat ik binnen een half uur klaar kwam en dat was het dan. Ik begon te missen zoals het was toen we net bij elkaar waren. Als we al wat deden kwam voor mijn gevoel ook altijd het initiatief van mij af.
Daarom op een gegeven moment besloten dat het maar klaar moest zijn met die opdracht, het leverde me immers niks meer op, dus waarom ermee doorgaan. Ook tegen m’n kleintje gezegd dat ik het zou waarderen als hij weer wat meer initiatief zou gaan nemen op seksueel gebied. Aan mij laten merken dat hij nog steeds seks met me wil hebben. Maar dat vind hij moeilijk, initiatief nemen. Ik neem immers overal de leiding in, ik ben niet voor niets de baas in huis. Dus daar moeten we beide weer aan gaan wennen.

Daarnaast is er nog een reden om te gaan bedenken of we ermee door moeten gaan met het hele chastity gebeuren. Dat is onze kinderwens. Voorlopig zijn we nog druk met onze studies, maar als alles goed gaat willen we over een aantal jaar toch wel gaan proberen een kindje te krijgen. Om dat voor elkaar te krijgen zal het toch een keer moeten gaan gebeuren dat m’n kleintje klaarkomt terwijl we seks hebben. Liever vaker dan eens, ga er niet vanuit dat het met 1 keer wel gaat lukken (al weet je maar nooit). Als we dat nu al zouden willen gaat dat gewoon niet lukken. Hij zal zich weer moeten kunnen gaan ontspannen tijdens de seks. Hij heeft zolang altijd tegen moeten houden dat het lastig is om da ineens om te schakelen.
De komende jaren zal ik dus gaan proberen het allemaal weer wat makkelijker voor hem te gaan maken, zodat als de tijd er is dat we gewoon seks kunnen hebben en hij ook kan klaarkomen. Zal een work in process worden, maar denk dat de weg ernaartoe ook best leuk kan zijn.
Nu kreeg ik laatst op de chat de vraag of we dan erna weer helemaal terig gaan naar zoals het nu is. Eerlijk gezegd, geen idee, dit gaat een ‘project’ van een aantal jaar worden, dus wat ik erna weer wil doen heb ik nog geen idee van. Gaat er heel erg van af hangen hoe de dynamiek op dat moment tussen ons gaat zijn. of er nog andere partners in beeld zijn en of we nog actief bezig zullen zijn met cuckolding. Allemaal aspecten die zich in de komende jaren weer verder zullen gaan ontwikkelen. Ik ben benieuwd waar we samen op uit gaan komen.

3 thoughts on “To chastity or not to chastity, that’s the question!

  1. Lumen1987 schreef:

    Het klinkt dat je subje ondertussen behoorlijk geconditioneerd is geraakt om niet klaar te komen.Het kan best wel eens gaat duren voor hij het weer heeft overwonnen als het waren. Je zou eventueel hypnose kunnen overwegen om het proces te versnellen. Maar veel succes met het proces! 😀

    • Liefebeest schreef:

      Het hoeft niet versneld te worden, ik heb een paar jaar de tijd om het voor elkaar te krijgen (>3jaar), dat zou genoeg moeten zijn 🙂

      • Lumen1987 schreef:

        Tsja, ligt eraan hoe graag je hem weer ongeremd in de seks wil hebben 😉 Ik snapte inderdaad dat er geen noodzaak was om het zo snel mogelijk te willen doen, maar dat hoeft nog niet uit te sluiten dat je/jullie daar misschien wel profijt van zouden hebben 🙂

Geef een reactie

