Terug bij start: seks opnieuw ontdekken.

Mensen hebben het misschien opgemerkt, anderen hadden het mogelijk al op fetlife langs zien komen, maar ik ben even een kleine periode uit de kink scene gestapt. En daarbij stond ook mijn reguliere blog schema in de ijskast. Maar ik kan weer terug naar mijn oude schema. Maar waarom was ik dan even weg, vraag je je waarschijnlijk af. Ik heb me om medische redenen laten besnijden en daarbij wilde ik even alle opwindende en geile dingen uit te weg gaan.

doc image

Er bestaat een aandoening aan de voorhuid met de term “fimosis”, maar in de volksmond zou ik het een vernauwde voorhuid noemen. Schijnbaar is het niet eens een bijzondere aandoening, want ik heb begrepen dat ongeveer 1 op de 4 mannen hier in meer of mindere mate mee te maken.  Het kan inhouden dat je bij erectie niet de voorhuid volledig terug kan trekken, maar het kan ook zo ver gaan dat het ook in slappe toestand niet mogelijk is. De oorzaak erachter kan een infectie op jonge leeftijd zijn geweest, maar het kan ook gewoon zo zijn gegroeid en dat de huid niet elastisch genoeg is. Gevolgen ervan kunnen zijn dat je de penis niet goed schoon kan maken, pijnlijke erecties, pijn tijdens penetratieve seks, een risico om een zo genaamd “Spaanse kraag”, wat acute behandeling vereist, (ik noem het, maar waarschuw erbij dat het geen tof gezicht is. Dus Google op je eigen risico) op te lopen of een verminderd gevoel tijdens de seks vanwege de voorhuid die over de eikel blijft.

Ik had er een niet te ernstige versie ervan. Enkel bij een erectie had ik er last van dat ik de voorhuid niet terug kon trekken. En het grootste gedeelte van mijn leven was het ook eigenlijk geen probleem. Maar op een gegeven moment kwamen vriendinnetjes in het vizier en langzamerhand zijn er probleem gaan ontstaan. In mijn relatie met JT ging het niet helemaal ideaal als het om seks ging, waardoor ik bepaalde vormen van seks (waaronder penetratieve seks) en intimiteit was gaan wegstoppen qua gevoel, in de hoop dat de frustraties waar ik mee zat niet onze relatie niet tot ruzies zouden gaan zorgen en maande ik mezelf tot geduld te hebben en het rustig aan te doen. Maar na de breakup met JT bleven mijn opgeworpen muurtjes staan. Met als gevolg dat in mijn laatste relatie daar wel een beetje last van had, terwijl die muren  helemaal niet meer nodig waren.

Het ging ook goed met het slopen van de muren, maar bij penetratieve seks dook een ander probleem op: voorhuid plus condoom tijdens seks zorgde ervoor dat ik nagenoeg niets voelde qua wrijving en dus op een gegeven moment mijn erectie kwijt raakte. Heel erg niet cool, vooral omdat ik niet wilde dat mijn toenmalige vriendin zich daar slecht over zou voelen en slecht over zichzelf zou gaan denken. Wat er uiteindelijk voor is gaan zorgen dat ik op een gegeven moment penetratieve seks ben gaan vermijden. En dat is toch vervelend, want voor ons was het toch wel een belangrijke vorm van intimiteit. En uiteraard is er nog genoeg te doen om intiem met elkaar te zijn, en dat gebeurde ook. Maar gewoon af en toe hard genomen worden door je vriend en Dom, dat was toch iets wat er miste. En ook al kan je met hypnose veel oplossen voor haar, aan mijn kant bleef ik me er schuldig over voelen. En uiteindelijk is dat ook de doorslaggevende factor geweest om naar de huisarts te stappen en er werk van te maken. En zo doende heb ik de afgelopen periode mezelf laten besnijden.

En vanwege de besnijdenis wilde ik even niets te maken hebben van sexy en opwindende dingen, want het idee van een erectie terwijl je hechtingen in je lid hebt zitten… Brrrrr! Ik krijg dan beelden van bloed overal voor me te zien als ik daar aan dacht. Dus even moest kink foetsie, geile plaatjes en opwindende praat net zo. Inmiddels is de wond voldoende genezen dat het nu geen probleem meer vormt. En dus mag ik weer van mezelf de kink scene onveilig maken! Ik ben er nog niet helemaal qua genezing, maar het komt nu eigenlijk vooral op neer dat ik moet gaan acclimatiseren aan de nieuwe situatie. Het voelt voor mij eigenlijk als een nieuwe start. Eentje zonder opgeworpen blokkades of muren. En eigenlijk opnieuw seks ontdekken. Want hoe ik gebruikelijk masturbeerde, dat hoeft nu niet meer op te gaan. Gepijpt worden gaat een compleet ander gevoel worden. Gewoon een meid neuken zal een hele andere situatie worden nu er geen voorhuid aanwezig is om de sensaties te dempen. De impact van een partner die haar nagels over mijn spijkerbroek haalt bij mijn kruis, ook dat gaat nu heel anders voelen. Eigenlijk alles aan de ontvangende kant gaat nu anders zijn. Het is een apart gevoel: daar alles wat je ooit eens wist over een stukje van jezelf opeens niet meer relevant is. En ook wel spannend, want wat voor nieuwe dingen zal ik ontdekken?

– Lumen1987

3 thoughts on “Terug bij start: seks opnieuw ontdekken.

  1. Alchemilla schreef:

    Veel plezier met verkennen!

  2. […] heb ik ook vanwege mijn besnijdenis nu weer dingen te ontdekken op seksueel gebied, waar ik al eerder over had geschreven. Maar is dat een inkoppertje als het gaat om doelen voor 2014, want ik ben nu eenmaal een seksueel […]

  3. […] mijn eerder post over mijn genezing en gedachtes over de besnijdenis, had ik ook mijn gevoel van een ‘complete […]

Geef een reactie

