Tijdlijn

Gwenny had als onderdeel van haar artikel een overzichtje gezet van haar ontwikkeling door de jaren heen. Het leek me eigenlijk wel leuk om in navolging mijn eigen tijdlijn te posten.

  1. Jongens zijn luid en eng en gemeen!
  2. Ok, die is wel leuk, misschien snapt ‘ie het als ik anoniem briefjes stuur en heel soms naar ‘m kijk.
  3. Jongens zijn stom, vooral als ze doen of ze je leuk vinden om je voor schut te zetten. Ik blijf wel single.
  4. Meisjes zijn mooi! Maar met meisjes kun je niks beginnen, dat zou raar zijn.
  5. Oh hey, lesbisch zijn is een ding? Maarrem, dat durf ik helemaal niet.
  6. Internetliefde is super! En het internet heeft duidelijk betere jongens.
  7. Internetliefde is stom. Dat ik er nou pas achter kom dat ie homo is…
  8. Deze nieuwe jongen is lief, ik hou m en knuffel m voor altijd!
  9. Oh hey schoonheid…uhm, maar ik heb al een vriendje…shit!
  10. Open relaties zijn best cool en ik ben gewoon lekker bi. Het is prima dat ik geen jongens ‘mag’, want ik heb er al een.
  11. Andere mannen zijn op hun eigen manier ook best cool. Jammer hoor…
  12. Yay! One penis policy geschrapt! Maar dit hele datingding is ingewikkeld als poly. En meisjes zijn leuk maar ik weet niet hoe ik met ze om moet gaan…help!
  13. Ik ben hartstikke vanilla, maar ik houd van vastgepind worden, heel normaal toch?
  14. Mrrr, deze is lekker groot en intimiderend, maar waarom wil ie niet naar tegen me doen?
  15. Oh, maar deze wel. Kink is een ding wat zich afspeelt buiten Jambers, who knew? Subben, touwtjes en kinky fuckery FTW!
  16. Kink is stom, monogamie is stom. Waarom wil niemand haar vriendje met mij delen? En ik raak veel te gehecht aan kinky types, dat doet alleen maar pijn.
  17. Poly/kink/bi/switchfeestje! Want keuzes maken is voor losers! Try all the things!
  18. Ok, misschien moet ik toch maar eens keuzes maken, mijn speelpartners zijn te leuk om ze met een uitgebluste ‘milla op te zadelen.

Ik vermoed dat ik nog een tijdje tussen 17 en 18 zal slingeren terwijl ik uitprobeer wat de beste balans is voor mijn nieuwsgierigheid en de broodnodige rust 🙂

Geef een reactie

