Nieuw stekje voor mezelf

Het is mensen misschien opgevallen dat ik de laatste tijd wat minder actief schrijf op Think about Kink, en dat heeft te maken dat ik een  appartement voor mezelf hen gevonden. Enkel moet er nog flink voor worden geklust, gezien deze kaal werd opgeleverd. Dus mijn hoofd is behoorlijk druk bezig met allerlei zaken gerelateerd met de woning: verschillende to-do lijstjes in mijn hoofd bijhouden, globale planning bijhouden en dat inpassen met de drukke periode op werk waarbij dagen vrij nemen niet goed uitkomt.

Dus mijn hoofd is niet zo heel erg met interessante kink dingen bezig. Voor mijn gevoel leef ik op dit moment behoorlijk van dag tot dag. Ergens op de horizon heb ik D’s United op me wachten (waar ik veel zin in heb, maar voor mijn gevoel nog ver weg staat), maar voor de rest is mijn hoofd bezig met huis en inboedel. Oh, en wat verliefderigheid daartussendoor uitgeworpen. Kortom, mijn hoofd voelt nogal vol aan.

Gezien ik nog alles kan fiksen voor het appartement, neem ik daar ook mijn hobby’s in mee. Ik heb al een goede tafel geregeld voor mijn voorliefde voor voorspellen, ik moet ook eens gaan kijken naar een fornuis, ik heb bewust kruipende subjes in beschouwing meegenomen bij de keuze van mijn vloeren en mijn liefde voor dansen. Een van de factoren die ik ook belangrijk vind, is geluidsisolatie. Nu will ik eigenlijk niet zo ver gaan dat ik padding wil aanbrengen waar zich gillende subjes kunnen bevinden, maar ik ben wel van plan om meer stof aanwezig te hebben. In de slaapkamer komt er bijvoorbeeld een gordijn voor mijn kasten, zodat deze een beetje geluid kunnen absorberen (daarnaast kan het ook mijn starter-kasten uit het zicht houden, die ik kon overnemen van de vorige bewoners maar niet echt mooi zijhet En hetzelfde voor de gordijnen voor de ramen, die ik kamer breed wil gaan hangen.

Ook het nieuwe bed waar ik voor wil gaan, gaat mijn bondage passies ondersteunen. Sterk ijzeren frame, kan sublief lekker tegen verzetten naar hartenwens en ook sterk om het nodige geweld te kunnen weerstaan. Een standaard wens van veel riggers is om een  suspensionpoint te hebben, maar daar heb ik eigenlijk tot noch toe niet zoveel behoefte aan. Ik heb nooit echt de behoefte gehad om sublief in de lucht te hangen (ook al zou ik het dolgraag eens zelf willen ervaren). Misschien ben ik nu eenmaal een vloer-mens? Er is wel één reden waar ik wel graag een fixatie punt voor zou willen hebben, en dat is voor predicament bondage scenario’s. Daar kan je soms dankbaar gebruik maken van de zwaartekracht en  spier moeheid, en daar heb je af en toe een vast punt boven iemands hoofd voor nodig. Of kan die gebruikt worden om de veiligheid van het scenario verbeterd worden om een harnas te kunnen dragen.

Ik heb er zin in! Ik hoop in januari erin te kunnen trekken 🙂

-Lumen1987

Geef een reactie

