Fetishes

Mijn nieuwe date is echt een enorme fetishist. En dat is zo ontzettend leuk!!
Toen ik en mn kleintje net aan het daten waren moest hij er echt niets van hebben van die fetish kleding, voor mij was het prima maar hij ging het zelf echt niet aantrekken. Gelukkig is dan tegenwoordig wel anders zoals je ook hier kan lezen.
Maar met mijn nieuwe date is het toch anders. Hij kan er echt oprecht van genieten om mij in leuke kleding te zien. Vooral de laarzen zijn erg favoriet bij hem. Hij zit er graag aan, ruikt er graag aan, eigenlijk is alles goed als het maar met die laarzen is. Bij de eerste date was hij nog een beetje terughoudend, maar hij laat zich steeds meer gaan. En daar kan ik dan weer intens van genieten. Het maakt het extra leuk om iets leuks uit de kast te trekken voor hem. Ik heb er genoeg spannende pakjes in liggen, komen die ook eens aan bod. Net een paar nieuwe laarzen besteld waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat hij die erg gaat waarderen.

Waar ik soms het gevoel heb dat fetishisten in de bdsm scene raar aangekeken worden (lees maar eens de reacties als er weer een discussie wordt gehouden over feestjes met dresscode), vind ik het heel fijn nu iemand gevonden te hebben die er net zo van kan genieten als ik.

6 thoughts on “Fetishes

  1. Alchemilla schreef:

    Ik vind het prima als mensen iets met bepaalde kleding hebben, als ze maar niet teveel op willen leggen aan anderen. Ik denk dat er ook wel een wisselwerking is. Sommige mensen willen weg van “fetish moet verplicht in zwart leer of latex” en zijn daar minder tactvol in tegenover mensen die toevallig wel van leuke pakjes houden. Anderen stellen niet-fetishkleding dan weer gelijk aan niet je best doen en niet ‘echt’ genoeg zijn. Ik denk weleens dat die houdingen meer conflict oproepen dan de kwestie zelf. Daarom vind ik het gaaf dat je het bij jezelf houdt 🙂

    • Liefebeest schreef:

      Dankjewel!! Het is zeker niet mn bedoeling iedereen in fetishkleding te krijgen. Maar wel fijn dat ik er nu echt van kan genieten 🙂

  2. switchalexa schreef:

    “Hij kan er echt oprecht van genieten om mij in leuke kleding te zien. Vooral de laarzen zijn erg favoriet bij hem. Hij zit er graag aan, ruikt er graag aan, eigenlijk is alles goed als het maar met die laarzen is.”

    Heel herkenbaar voor mij. Ken alleen maar weinig Dominantes die daar voor open staan.

    • Liefebeest schreef:

      Dat is jammer om te horen. Ik heb geen idee hoeveel andere vrouwen dit ook leuk vinden eerlijk gezegd. Ik heb het altijd al leuk gevonden, heb niet voor niets planken vol met schoenen in mn woonkamer hangen 😉

Geef een reactie

