Te mooi om waar te zijn

Af en toe sta ik nog steeds met mijn ogen te knipperen. Hoe ben ik hier terechtgekomen? Ik sta in de keuken, en ik omhels mijn subje. Hij houdt immens van knuffelen. En ik vraag hem hoe lang we nog zo verliefd gaan blijven. Zijn ogen twinkelen als hij zegt: “Nog heel lang!”

Mijn echtgenoot komt de keuken binnen, en het wordt een group hug. Zacht en geborgen sta ik tussen de twee liefste mannen die ik ken, hun armen om me heen, wetende dat de ene mijn eten zal klaarmaken en de andere mij veilig naar huis zal rijden. Wetende dat er thuis nog een derde op mij wacht. Wetende dat er twee vrijwilligers zijn die de vierde hadden willen zijn, als omstandigheden anders waren.

Sexcapades en nieuwe dingen leren, zoals bondage. Spelen met hypnose. Wie had gedacht dat het echt zou kunnen? Wie wil er nu niet urenlang in de slaapkamer doorbrengen met speeltjes en iemand die je constant “gorgeous” noemt? Ik zou mezelf bijna oppervlakkig gaan vinden, als veel van die momenten niet zo spiritueel bevrijdend en inzichtgevend waren.

Het is allemaal zo ongelofelijk, dat ik twijfel. Is het wel echt? Heb ik het wel verdiend? Doe ik het wel goed? Loopt het straks niet enorm in de soep? Ik ben soms bijna te bang om er nog van te genieten. Totdat ik hun aanraking voel. Die lieve woordjes in mijn oor gefluisterd. Het doet me allemaal denken aan een vreselijk Borsato liedje.

Geef een reactie

