Fladderen

Fladderen is leuk. Ik heb op TUS een demo gedaan als volger/sub, een spankingdemo als ‘stuntbillen’ en een semi-blind speeldate met een fijne D. Ik bedacht me eigenlijk achteraf dat ik het heel erg fijn vond om zoveel mensen om me heen te hebben waar ik los spel mee zou kunnen hebben of een beetje mee zou kunnen aanklooien. Niet dat ik nou heel erg makkelijk ben, het overgrote deel van de mensen daar zou mij niet blij kunnen maken met een spel. Maar er waren er wel een aantal waarmee ik mezelf spel aan zie gaan wat diep genoeg gaat om dingen te leren, zonder dat daar meteen een hele relatie aan vastzit.

Ik merk van sommige dingen pas na verschillende mensen wat mijn reactie op een persoon is en wat een hard onderdeel van mezelf is. Dat vind ik zelf heel erg leerzaam en ik vind het ook leuk om de verschillende stijlen in actie te zien. Je krijgt een inkijkje in iemand anders’ hoofd, het is toch wel speciaal dat je dat mag zien. Ik laat ook altijd merken dat ik dat waardeer, maar dat hoeft voor mij dus niet te betekenen dat ik altijd met die persoon blijf spelen. Bij sommigen kunnen we na een enkel spel al weinig extra voor elkaar betekenen, anderen zijn vooral een optie voor los spel af en toe. Ik zie sommige spelmomenten ook als een soort van still of een bubbel, iets wat weinig verbinding heeft met de rest van mijn leven (behalve ikzelf). En dat is prima. Ik heb niet altijd evenveel extra energie, maar als het er is, dan hoef ik me niet verplicht te voelen. Dan kan ik kijken waar ik uitkom en waar ik zin in heb. En is het er niet, dan ga ik lekker door met mijn thuisbasis, mijn lieve vaste partners. Fladderen is leuk en leerzaam, landen ook.

Geef een reactie

