The Usual Suspects (2)

Na het dagprogramma van The Usual Suspects was er nog een speelfeest. Ik ga normaal met een groep of als koppel naar een feestje, dus alleen zijn was best wel eng. Gelukkig was er een soort koppel-service in de vorm van dames met vleugeltjes die als Cupido’s mensen bij elkaar brachten. Ik had gevraagd om iemand die het leuk vond om mijn nagels te lakken en dat bleek de Cupido wel heel snel te kunnen organiseren. Het was heel mooi om haar in opperste concentratie bezig te zien, met die vleugeltjes op haar rug en dan ook nog met tegenlicht, echt een plaatje. Ik ben best wel een fan van dat soort kleine service-momentjes. Ik maakte me een beetje zorgen dat mensen het raar zouden vinden en er geen match zou komen, maar ik ben blij dat ik het gevraagd heb.

Ik had nog een tweede wens: ik had gevraagd of ik voor een vrouw mocht subben, liefst iemand van ongeveer mijn leeftijd. De Cupido-service kwam met een lieve, plagerige dame waar ik een fijn, rustig spel mee heb gehad. Ze liet achteraf nog even een truukje zien bij haar sub en ik was hem bijna nog een beetje gaan pesten, maar ik was al best moe en ik wist niet of dat de bedoeling was. Ik heb dus maar nog even zitten praten. maar mijn filters gaan er nogal af als ik gaar ben, dus voordat ik naar huis ging, had ik alweer wat onsubtiele dingen eruit gegooid. Gelukkig vond niemand het erg…

In de ochtend was er nog een gezamenlijk ontbijt met pyjamaparty. Ik was echt heel erg moe en duf en naast wat knuffels en een heerlijke massage had ik eigenlijk nergens zin meer in. Ik denk dat het echt honderd keer leuker was geweest als we op de locatie hadden overnacht, nu moest ik echt veel te vroeg weer op en de bus in. Iedereen een slaapplek geven was gewoon dit keer niet haalbaar, maar de meerwaarde van de extra dag was voor mij zo een beetje weg.

Ik heb wel het gevoel dat het meeste uit de locatie en situatie is gehaald, vooral omdat de locatie tijdens de planning nog veranderd moest worden. De vrijwilligers hebben zich uit de naad gewerkt om alles in goede banen te leiden, waarvoor alle lof.

Ik hoop dat het volgende keer wat handiger is voor mensen die niet goed de trap op kunnen en voor slapers. Misschien dat er dan  een plek is waar de opening en afsluiting beter in passen. Ik hoop ook dat er  een beter plan en bijbehorend spiekbriefje komen voor de opening en afsluiting, om de toon een beetje beter te zetten. Maar ik ben zeker een fan van het concept, het is erg fijn om zowel actief als passief een hele dag bezig te zijn met kink op een manier die ik thuis zelf niet zomaar neer zou kunnen zetten. Ik heb vooral zaterdag een hele fijne dag gehad met hele fijne mensen en prima eten en ik denk wel dat ik volgend jaar weer wil!

Geef een reactie

