Een mens weet niet wat ie mist.

De VPRO heeft laatst een docu uitgezonden over een homosexuele knul die besloot voor het eerst van zijn leven met een meisje naar bed te gaan, als expiriment.

Nu *SPOILER ALERT* Ging het buiten super veel gegiegel vooral vooraf (ow nee, ik weet toch helemaal niet wat voor type meisje voor mij is, en OH! Ze is heel mooi, en ze heeft zoon leuke maillot!)  ging het eigenlijk boven verwachting goed. Hij had het uiteindelijk heel leuk gehad en sloot niet uit dat hij het nog eens zou doen. Hij definieert zichzelf wel nog steeds gewoon als homo. /*SPOILER ALERT*

Ik vond het vooral heel leuk dat het weer eens laat zien dat geaardheid en voorkeuren niet zo zwart wit zijn als dat we wel eens denken.  Volgens mij werkt het voor kink voorkeuren hetzelfde. Mensen identificeren als top maar vinden het kei sexy om vastgebonden te worden,  noemen zichzelf slave maar zouden graag mensen met een stoere bullwhip in elkaar slaan.

Het blijft ook (teminste voor mij) niet allemaal zo rigide. Bij deze waarde lezer presenteer ik u: Gwenny’s sexuele/kinky voorkeuren door de jaren.

  • Eeew, SM’ers dat zijn toch van die middelbare mensen in een kelder op SBS6, juk. Nee dat ben ik duidelijk niet. Ow babe bind ik jou dit keer vast of jij mij?
  • Pfff, mannen? Not my thing HELLO WORLD I AM A LESBIAN! Ik ga nu naar gaybar’s en vrouwen oppikken!
  • *kijkt op horloge* Lieverd, ben je nu nog niet klaar? Nee je make-up zit geweldig zullen we gaan. *sigh*
  • Oke ik val toch ook op mannen, hoi hihi ik ben Gwenny wil jij mijn vriendje zijn?
  • Huh? Waarom wil je mij niet slaan? Wat mag ik jou ook niet slaan? Wat ben jij voor vreemd iemand! Ben ik vreemd? Toch maar eens op internet naar dit hele SM thang kijken.
  • Comunity! there is one, see ALL the things, watch all the scene’s OMG THIS IS SO HAWT
  • Mannelijke autoriteit is wel heel sexy, ik ben een hetrosexuele onderdanige vrouw.
  • Mannelijke autoriteit verveeld echt heel snel! Ik ben een hetrosexuele switch.
  • Goh misschien vind ik dit hele subben toch maar niets, en vrouwen ben ik ook wel weer een beetje overheen.
  • YOU ARE THE MOST PRETY LADY I’VE EVER SEEN. Swoon, sub, in elkaar geslaan word.
  • Ow vriendje je bent so cute als je subt, en je bent so handsome als je topt I WUBB YOU!

Ergens heb ik het opgegeven en mijn “rol” maar veranderd in kinkster. Voor mij is het allemaal niet zo duidelijk als wat ik identificeer. Maar ag, je hele leven heel vast in 1 vakje blijven zitten? Een mens weet niet wat ie mist.

One thought on “Een mens weet niet wat ie mist.

  1. […] had als onderdeel van haar artikel een overzichtje gezet van haar ontwikkeling door de jaren heen. Het leek me eigenlijk wel leuk om […]

Geef een reactie

