Welkom aan mij

So ehm Hi!

In een moment van verstandsverbijstering heb ik besloten dat ik misschien wel een keer wil nadenken over kink en er iets over vertellen.

Dus hi, ik ben Gwenny en ik ben iemand die hier het female, Switch, sex+ standpunt komt vertegenwoordigen (ik weet het, ik ben ZO de eerste)

Oke mijn plekje in het leven is dus wellicht niet vreselijk vernieuwend als ik naar de andere writers van de blog kijk, maar hopelijk kan ik wat nieuwe, hopelijk interessante en waarschijnlijk chaotische schrijfsels produceren waar je op zijn minst is over na moet denken.

So talk to ya soon!

X

Gwen

One thought on “Welkom aan mij

  1. Lumen1987 schreef:

    Welkom bij het team meid!

Geef een reactie

