Footlovers feestje in Belgie

Gister was ik met mn date naar een feestje in het fetish cafe geweest: Fabulous Feet & High Heels Party. We hadden beide geen idee wat we precies konden verwachten, dus lieten we het maar een beetje over ons heen komen. Na binnenkomst aan een paar personen ons voorgesteld en toen ben ik mij gaan omkleden. Ik had een mooi nieuw lakjurkje gekocht en mn date kon dat wel waarderen. Ook de bijpassende laarzen waren goedgekeurd.
De date was erg geslaagd, maar dat is (misschien) voor een ander blog van mijn hand. In dit geval wil ik het vooral over het feestje zelf hebben en dan ook vooral over de sfeer die er was.

De mensen die er waren, was een mooie mengeling. De mannen waren in de meerderheid, maar ik heb totaal geen last gehad van opdringerigheid, iets waar zowel ik als mn date wel een beetje bang voor waren. e meeste dames hadden goed hun best gedaan op hun outfit (veel latex en uiteraard mooie schoenen met hoge hakken), de heren waren meestal gewoon in spijkerbroek met T-shirt of overhemd.
Zoals net gezegd, de heren waren zeker niet opdringerig. Ik denk dat het door de Belgische mentaliteit komt. En juist door die terughoudendheid heb ik meer contact met de aanwezige heren gehad dan ik heb op Nederlandse feestjes. Het zorgde ervoor dat ik mijn houding daardoor open kon houden en dus toegankelijker was om contact mee te leggen. Mede hierdoor heb ik het als een ontzettend fijn feestje ervaren en is het zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Ik bedoel, ik heb een fijne voetmassage gehad, taart gegeten omdat 1 van de heren jarig was, mijn voetafdruk aan hem gegeven als ‘verjaardagscadeau’, kunnen socializen en ondertussen kunnen genieten van mijn date. Ik had iig niets te klagen!

5 thoughts on “Footlovers feestje in Belgie

  1. Manuela schreef:

    Je hebt het mooi beschreven. En wat betreft de terughoudenheid van de mannen, dat ervaar ik ook in het Belgische, Hollanders zijn nu eenmaal ” opener” .
    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad,

    Nederlandse Footbabe Manuela

  2. Mrs Kate schreef:

    Fijn dat je genoten hebt van ons feest! En van de taart van Mijn slaafje die op zijn beurt je voetafdrukje apprecieerde 🙂
    Nog een reden waarom de mannen niet opdringerig zijn is omdat Ik daar op toezie 🙂 Ik probeer het feestje zo vrouwvriendelijk mogelijk te maken en dat schijnt wel te lukken 🙂 Er lopen immers ook nogal wat Nederlandse mannen op Mijn feest en de meeste zijn super-aardig !! Groetjes en misschien tot een volgende keer?
    Mrs Kate

  3. […] voorbeeld. Laatst ben ik naar Belgie ben geweest voor het footlovers feestje waar ik eerder al over geschreven heb. Nu heb ik genoeg schoenen waar ik het merendeel van de aanwezige mannen het hoofd mee op hol […]

Geef een reactie

