BDSMNext XXVIII – Moulin Rouge

Afgelopen zaterdag avond mijn eerste BDSM Next feest meegemaakt, en het was nogal een feest met highs en lows. Samen met een maat ben ik er heen gegaan en onderweg kwamen we nog een bekende van mij tegen. Eenmaal daar kleine tour gekregen van de plek, en ik moet zeggen dat ik wel wat verrast was. Aankleding zag er wel hip uit en was mij goed bevallen. Het kleuren palet stond me wel aan, ookal is het niet iets wat ik in mijn eigen huis zou stoppen. Beneden hebben ze een fijne bar/lounge omgeving, met zowel plekjes waar je samen in kan terug trekken of samen gewoon kan praten met mensen. Boven 2 verdiepingen met kamers. De eerste verdieping viel bij mij heel erg in de smaak: grote kamers met bed en jacuzzi bad (denk ik ten minste) en sensueel aangekleed. Ik zou daar best wel eens een appetijtelijke meid in willen verschalken! De tweede verdieping had meer SM georienteerde ruimtes en heb ik niet zo heel goed bekeken verders. Ik ervoer eigenlijk niet echt een sterke kliekjes mentaliteit, wat ik wel prettig vond als ‘outsider’.

BDSM Next XXVIII flyer

In het begin van het feest kwam ik JT tegen, die daar voor een workshop was die voor het feest plaats vond. Het was leuk en apart om haar weer te zien na ongeveer 1 jaar. Ze zag er eigenlijk nog steeds uit zoals ik me herinner, klonk net als ik me kon herinneren en had nog steeds dezelfde zenuwenticks, lach en bewegingen als toen we samen waren. Enkel droeg ze een collar van haar D. Ze was zo vertrouwd en toch zo heel anders alleen vanwege die collar. Ik wist mezelf eigenlijk slecht een houding te geven en voelde me nogal wat socially akward. JT en ik zijn nog steeds bevriend met elkaar, maar hebben eigenlijk alleen nog maar contact online. En daar stond ze opeens voor me, en ik wist niet goed wat ik me mezelf aan moest. Raar hoe dat gaat.

Toen wat wezen praten met bekenden en bij kunnen praten met een aantal. En dat was wel leuk. Ook een aantal mensen die mij van deze blog kennen, wat ik altijd leuk vind om te horen. Uiteindelijk is het de bedoeling van deze blog dat het gelezen wordt, en dan de bevestiging krijgen dat dit ook gebeurd geeft mij in ieder geval een positieve boost dat het in ieder geval niet voor niets is. Mensen die er dingen van op steken of nieuwe perspectieven krijgen; Dat is waarom ik ook aan TaK schrijf en me in zet om een breed spectrum aan perspectieven erop vertegenwoordigd kunnen hebben.

Significant minder tof is mijn laatste ex tegen te komen, met haar subje. Het was voor mij alsof de kamer meteen 10 graden killer werd en mijn kaken zich op elkaar begonnen te klemmen. Gelukkig heeft er verder geen drama plaats gevonden, dus daar ben ik wel blij mee. Maar zo’n buzzkill dat je dan overkomt, is wel een flinke domper; Een herinnering dat je als een baksteen laten vallen was. Voor mij in ieder geval genoeg om alle plezier die ik op dat moment had compleet in een vacuüm te voelen verdwijnen.

Wel interessant om te zien was een koppel dat bezig was met een bondage slaapzak achtig iets. Ik weet niet wat de precies correcte naam ervoor is, maar de omschrijving vind ik wel passen: Het is een soort slaapzak die je met spanbanden strak om de sub kan plaatsen en zo diegene erin op te sluiten. Ik heb deze dingen wel eens op het internet langs zien komen, en ik vind ze ongelooflijk intrigerend. Zoals sommige van jullie weten, heb ik een thing voor ‘subjes opbergen’ (zie blogpost; Als leuk detail: subje droeg er ook nog eentje!), en dit is ook een manier hoe je dat zou kunnen doen. Het was heel tof om die twee bezig te zijn: teder en verbonden met elkaar. Dat zijn dingen die ik vraag zie bij een spel als toeschouwer.
Ook leuk detail: er liep een subje rond met subbelletjes! Cool om te zien, en voldeed inderdaad aan mijn denkbeelden van wat ik ervan zou vinden als mijn subbetje die zou dragen: fucking hot!

Maar voor mij was het hoogtepunt toch wel de striptease workshop. Het was voor mij niet zo duidelijk wat ik er zelf aan over zou houden, gezien het waarschijnlijk primair gericht zou zijn op vrouwen. Maar dat bleek uiteindelijk niet zo zeer een probleem te worden. Over de inhoud en realisaties van de workshop ga ik nog en vervolg post schrijven, dus die hebben jullie nog tegoed van mij. Maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik het super leuk vond om te doen, en schijnbaar kan ik het ook nog erg goed. Goed genoeg om in ieder geval door de persoon, bij wie ik mijn eerste keer strippen ooit ging oefenen, aan het einde van de workshop in de groep wierp dat ik ‘skillz’ had en vooral moesten strikken als ze daar de kans voor kregen. Omdat ik nog een keer wilde oefenen, heb ik die avond nog 1 andere dame erg happy gemaakt. En zelf ook wel een grote zelfvertrouwen boost aan overgehouden. Win-win dus!

Een ander ding dat ik heb geleerd, is dat ik niet meer met de nacht-OV terug naar huis zal gaan vanaf het feest. Ik was moe en knorrig en omdat het wat tegenzat ook best chagrijnig. En dat vind ik niet zo tof van mezelf. Dus dat wil ik mezelf en vooral mijn mede-reizigers besparen. Volgende keer ga ik liever gewoon met iemand mee terug waar ik kan crashen of me kan droppen.

-Lumen1987

3 thoughts on “BDSMNext XXVIII – Moulin Rouge

  1. Lumen1987 schreef:

    Stukje nog aangevuld met dingen die ik was vergeten 😛

  2. sweetblackangel schreef:

    Het was gaaf! En dankjewel voor de striptease! Fun was had! (En het officiële berichtje komt er nog aan :P). Oh, en qua crashplek, bel me een volgende keer anders even als de nood aan de man is. Mijn ouders vinden een extra persoon opvangen meestal geen probleem.

  3. […] ik had beloofd, zou ik een aparte blog toewijden aan strip tease naar aanleiding van de workshop die op het […]

Geef een reactie

