Liefdesverdriet

Nou dat was dus ronduit een klote avond gister

Volgens mij heb ik echt nog nooit zoveel liefdesverdriet gehad als nu. De vorige relaties die uitgingen liepen altijd al even minder fijn op moment van uitgaan. Dat was nu zeker niet het geval. Snappen doe ik het nog steeds niet echt goed. Komt erop neer dat hij nog steeds heel veel voor mij voelt, maar dat ik te dicht bij hem kom en dat trekt hij nu niet op de een of andere manier. Hoe dichter ik bij hem kom hoe meer hij zich afsluit en bij me vandaan trekt, en das ook niet de bedoeling. En hij snapt zelf ook niet goed hoe dat komt, maar het lukt gewoon weg niet nu.

Maar het is gewoon niet eerlijk, hij heeft er zelf voor gezorgd dat ik zo dicht bij hem gekomen ben, hij heeft ervoor gezorgd dat ik van hem ben gaan houden en dan krijg ik dit er nu voor terug. Das dus mooi klote. Heel de avond zitten huilen, alleen, samen, ook hij heeft het er moeilijk mee. Hem nog even vast kunnen houden terwijl hij me aan het troosten was en nog een kus gekregen toen hij wegging. Nu is hij weg en ben ik hem kwijt…

Nu voel ik me vooral gewoon heel erg leeg…

One thought on “Liefdesverdriet

  1. NikaD schreef:

    Heel veel sterkte

Geef een reactie

