Dominantie

Ik ben al een tijdje op zoek naar antwoorden. Wat is dominantie voor mij? Wat wil ik ermee? En wat wil ik niet?

De antwoorden komen niet uit de lucht vallen, dus ik lees veel en ik experimenteer met mijn partners. De ene keer domineert hij mij, de andere keer ik hem, dan is er nog gedienstigheid en service-toppen. Ik probeer van alles om te voelen hoe het gaat.

Ik heb een fascinatie met het proces van overgave, de manieren waarop ik hem kan overtuigen om mij dichterbij te laten, mijn gang te laten gaan. Dat spel waarbij ik hem steeds kleine brokjes lekkers voorhoud, als hij zich maar blootgeeft.

Maar soms, als we dat spel hebben gespeeld, en ik mijn uiterste best heb gedaan om hem te veranderen van een man in een gewillig hoopje geilheid, dan weet ik het opeens niet meer. Hij zou me nu alles met hem laten doen. Ok, wat nu? Dat proces heeft me zo opgeslokt, dat ik niet weet wat erna komt. Alles is een beetje veel…

Dominantie gaat mij dus niet om wat ik allemaal zou willen doen met een gewillig subje. Wat ik zoek, gaat over acceptatie. Het ontvangen van wat zij me geven, zonder die eeuwige verplichting iets terug te moeten doen om alles weer gelijk te trekken. Hun complimenten, giften en diensten aannemen met een tevreden glimlach, en zonder naast mijn schoenen te gaan lopen.

“Dankjewel, schatje, dat je dat voor mij doet.”
Rust vinden in die ongelijkheid, en ervan genieten. Dat is wat ik zoek.

Geef een reactie

