Lichamelijke reactie

Na gister een geweldige date gehad te hebben met mijn lief heeft dat mij weer eens doen beseffen dat mijn lichaam enorme reacties kan hebben op personen en situaties die beangstigend kunnen over komen op mijn partners.
Dit klinkt heel dramatisch, maar zo erg is het ook weer niet. Wel tijd om er eens iets over op te schrijven.
Laat ik het uitleggen aan de hand van de laatste dates die ik heb gehad met mijn lief. Het is niet voor het eerst dat mijn lijf zo reageert, maar deze gebeurtenissen zitten nog wel het beste in mn hoofd.

Terug naar de eerste date met mijn lief. Nu ongeveer een maand geleden. Via Skype ging alles al heel goed, maar hoe het irl gaat is altijd even afwachten. Ik was echt mega zenuwachtig maar alles kwam helemaal goed. Eerst heel de avond zitten kletsen, wat er bij mij alleen maar voor zorgde dat de spanningen in mijn lijf enorm opgebouwd werden. Toen hij eindelijk voor het eerst mijn hand pakte voelde ik dat dan ook in mn hele lijf en de eerste zoen maakte dat alleen nog maar erger. Zelfs nu als ik eraan terug denk krijg ik datzelfde gevoel weer terug.
Het bleef die avond niet bij die ene zoen. Ik was naast hem gaan zitten zodat we dichter bij elkaar waren. Hierdoor kon hij zijn hand op mijn rug leggen (waar een heel gevoelig plekje zit bij mij) terwijl hij me aan het zoenen was. Hem zo dicht bij mij te hebben was ontzettend fijn en heftig door alle gevoelens die toen loskwamen. Door alle spanning die zich opbouwde in mijn lichaam was er alleen een zoen en een hand op mn keel voor nodig om me midden in de kroeg te laten klaarkomen.
Toen ik die avond thuis kwam bij mn kleintje had ook hij wel door dat het een hele fijne avond geweest was. Enige wat ik kon uitbrengen was dat ik me hetzelfde voelde als na de eerste date van mij en mn kleintje.

Dan naar gisteravond. We hadden een date bij hem thuis. De eerste kus die ik van hem krijg brengt me meteen weer naar onze eerste kus van onze date. Samen met alle kriebels die door mn lijf gaan. Even kan ik helemaal niets meer. Ook mn lief merkt hoeveel hij met me doet en vind het leuk en maat er dankbaar gebruik van.
Maar soms vind hij het wel moeilijk te peilen wat er precies met mij gebeurd. Gister toen hij me flink aan het neuken was, zich terug trok uit me om mij in een andere positie te krijgen gebeurde het. Ik kreeg een orgasme. Niet zo heel vreemd als je seks aan het hebben bent, maar het was geen gewone. Sowieso kan ik op vele manieren klaarkomen, de een lekkerder dan de andere. Dit was er één die door heel mijn lijf ging. Als die eenmaal begint, dan ga ik ook wel even door. Nadeel is dat ik dan ook meteen niets meer kan zeggen en dus ook niet echt antwoord kan geven. Mijn lief schrok best wel en had geen idee wat er precies gebeurde. Op dat moment verkrampt mijn lijf, enige geluid wat ik voortbreng zijn kreunen en het liefst heb ik iets beet in mn handen om in te kunnen knijpen. Ik denk dat het er soms ook wel uit kan zien als een soort stuiptrekkingen. Begrijpelijk dus dat mn lief niet zo goed wist wat er gebeurde. Op de vraag of alles wel goed ging met mij kon ik dus ook geen antwoord geven, wat de situatie niet makkelijker maakte.

Nu zou je denken, als je zulke orgasmes hebt dan heb je een top avond gehad en ben je ook wel klaar. Ja soms is dat het geval (ooit heeft zo’n aanval 2 uur geduurd nadat mn kleintje me alleen maar een kus op mn bil gaf nadat we seks hadden gehad). Maar vaak ook niet. Gister duidelijk niet. Mijn lief moest echt wel even bijkomen van wat er gebeurd was, wat ook wel te begrijpen is.
Het begon al wat later te worden en het was oké geweest om geen seks meer te hebben en ik gewoon naar huis te gaan. mn lief gaf dat zelf ook aan, hij was teveel geschrokken en dat voelde hij in zijn lijf waardoor de seksdrive wel een beetje weg was. Wel had ik het gevoel de avond een beetje verpest te hebben omdat toen bovenstaande gebeurde hij eigenlijk nog plannen met mij had.
Mijn lijf verwachte meer. De spanning was er nog steeds en moest er uit. De fijnste manier is om keiharde seks te hebben, maar me echt even met rust laten werkt ook. Maar dan bedoel ik ook echt met rust laten, niet meer aan me zitten, even niet tegen me praten, even echt helemaal niets. Dan kan ik me ergens anders op gaan concentreren en dan komt het wel goed.
Maar dat is niet wat hij deed. Hij vind mij leuk en lief en ondanks dat hij niet meer echt seks wilde wil hij wel graag aan me zitten en mij zoenen enzo. Normaal dus ook geen enkel probleem, graag zelfs, maar nu gebeurde het dat bij elke aanraking mn lijf weer helemaal vol spanning zit. Fijn als er ook een vervolg op komt, maar hij had duidelijk aangegeven dat dat niet ging gebeuren.

Das dus mooi kut. Ik vind het moeilijk om op dat moment goed met mijn lijf om te gaan. Hoe mijn lijf reageert heeft ook effect op mijn mentale situatie. Ik kan dan ronduit chagrijnig worden en dat is juist iets wat ik dan echt niet wil. Ik heb mn lief uiteindelijk duidelijk kunnen maken wat er op dat moment aan de hand was. In eerste instantie vond hij het nog wel grappig, waarop hij mij in mn nek zachtjes beet en mij kuste. Volgens mij toen hij daarna mijn gezicht zag had ook hij door dat het voor mij niet fijn was.
Toen kwam hij dichterbij en kuste mij nog een keer. Daarop fluisterde ik zijn oor: Wat wil je? Ik wist het echt even niet meer.
Gelukkig heeft hij me dat erna goed duidelijk gemaakt. Het was zo fijn en zo wat ik nodig had.

Mijn lief, dankjewel voor een megafijne avond gister. Je bezorgdheid geeft aan dat je veel om mij geeft en ik hoop in de toekomst nog duidelijker voor je te zijn wat er met mij gebeurd op dat soort momenten.

Mijn kleintje, ik hou van jou, dankjewel voor alles!

One thought on “Lichamelijke reactie

  1. SilentNath schreef:

    Mooi verteld, en zo herkenbaar. Wat hebben we toch veel gemeen.

Geef een reactie

