Veiling deel 2

Ik had jullie de uitkomst van de veiling beloofd, dus die bij deze zal ik die belofte inlossen.

Waar ik vorige nog wel bang was dat niemand mij zou kopen, bleek dat dat achteraf echt onnodig was. Ik ben zelfs twee keer verkocht!
Er waren er een aantal die op mij boden en ik werd verkocht voor 20 euro. Maar toen bleek dat iemand eigenlijk had willen overbieden, maar dat diegene net te laat was. Toen heb ik daar op dat moment besloten om nog een sessie te veilen en ben ik dus nog een keer verkocht voor 21 euro. Ik heb deus een goede bijdrage geleverd aan de Next pot.

Opvallend detail, er is alleen door of voor dames geboden.
Ik heb iig twee hele blije dames achtergelaten, dus ik heb mij prima vermaakt!!

3 thoughts on “Veiling deel 2

  1. lumen1987 schreef:

    Over je opvallende detail, ik snap het niet helemaal. Er is enkel geboden op vrouwen (mannen die zich lieten veilen waren niet in trek?) en enkel andere vrouwen die een bod deden daarop?

Geef een reactie

