Veiling

Morgen is de zomereditie van BDSMNext met veiling. Geloof dat dit al het 5e jaar wordt dat ze dit doen, maar wij zullen er morgen voor het eerst bij zijn. Op de een of andere manier is het er gewoon nog niet van gekomen om erbij aanwezig te zijn.

Nu we er dan toch bij zijn heb ik bedacht dat ik mezelf ga laten veilen. En ik vind het (stiekem) doodeng. Ik ben best wel bang dat er niemand is die mij wil kopen. Maar we zullen zien hoe het gaat morgen.
Ik ga iig een singletailsessie/”gemene zwepen”-sessie in de veiling aanbieden. Kan ik mooi mn nieuwe zweep gebruiken die ik uit Berlijn heb meegenomen.

Dus bij deze mijn kleine verkooppraatje:
Ik ben morgen te koop!! Wilde je altijd al eens onder handen genomen worden door een vrouwelijke Domme die weet hoe ze haar zwepen moet gebruiken?? Dan is morgen je kans!!

5 thoughts on “Veiling

  1. lotus schreef:

    Jij gaat vast wel gekocht worden. Als ik er was geweest had ik misschien nog wel op je geboden ook, aangezien jij 1 van de weinige Dommes bent waardoor ik wellicht ooit in de toekomst wel eens onder handen wil worden genomen (en dat zijn er echt maar weinigen)

  2. lotus schreef:

    ieuwwwwwwwwwwwwwww, Ik zei wellicht, in de de toekomst, ooit. Die toekomst is vooralsnog wel heeeeeeeeeeeeel ver. Ik vind jou toch wel een beetje eng. Weliswaar niet zo eng als een ander iemand, maar toch wel lichtelijk eng.

Geef een reactie

