Mind Control

Ik voel me vaak niet echt kinky. Een nepperd. Ik wil geen lak of leer aan. Ik wil niemand met een zweep slaan, en al helemaal niet geslagen worden. Ik ben een klungel met touw en ik weet eigenlijk te weinig van anatomie om veilig met dat soort spel aan de slag te gaan. Geen SM voor mij, en met bondage moet ik eerst nog veel oefenen.

“Dat klinkt inderdaad niet erg kinky, Nath. Wat doe je hier dan?”

Ik hou van seks, kan er geen genoeg van krijgen. Bijna letterlijk. Je kan me fysiek uitwonen en uitputten (de man van mijn dromen probeert dat regelmatig) maar als dat ene ding ontbreekt, ben ik daarna nog steeds niet voldaan.

“En wat is dat ene ding dan?”

Mind control. Mentale onderwerping. Het maakt me niet uit hoe, overredingskracht, psychologie, pavloviaanse conditionering, hypnose, intimidatie, alles waarmee je iemand anders’ geest kunt beïnvloeden. Speel met mijn hoofd, zeg ik altijd tegen mijn liefjes. En soms voel ik me ook goed genoeg om met hun hoofd te spelen, ze voor de gek te houden, dingen te laten voelen die er niet zijn, ze eindeloos te plagen en ervoor te zorgen dat alles net even anders uitpakt dan ze hadden verwacht.

“Mind control?”

Iemand fysiek domineren is makkelijk. Een lichaam is soms net een machine, als je hier drukt of aan trekt, gebeurt er daar dit. En dan heb je iemand vast en kan die je persoon pijn doen of laten klaarkomen door wederom de juiste knopjes in te drukken. Iemand mentaal domineren is in mijn optiek een grotere uitdaging. Daarvoor moet je die persoon leren kennen door trial en error, uitvinden waar ze op reageren, en hoe dan, en hoe je dat in je voordeel kunt gebruiken. Als je zover bent dat ze als was in je handen zijn, dan heb je geen fysieke middelen meer nodig. Dat is de allergrootste onderwerping.

“Wil je dat echt?”

De heetste van mijn fantasiën gaan over brainwashing en hebben science fiction elementen. Het zijn fantasiën omdat ze helemaal niet echt kunnen, want hypnose is nu eenmaal geen mind control, en chemische goedjes of subliminale commando’s die iemand in een zombie veranderen bestaan nu eenmaal niet. Daarnaast zou ik dat inderdaad niet echt willen, want ik wil ook nog gewoon naar mijn werk en naar mijn ouders op bezoek, en dat lijkt me problematisch als hersenloze seksslavin. Maar naspelen, tijdelijk, met regels en limitaties, dat is heet.

En trouwens, ik ben een switch, dus ik wil ook af en toe een magisch woord zeggen en mijn liefje dan automagisch zien reageren, eventjes dat ultieme gevoel van macht dat ik maar in mijn vingers hoef te knippen en in zijn oor te fluisteren om van alles te laten gebeuren. Maar niet echt, niet voor altijd. Jeeminee, het zijn volwassen mannen en ik ben blij als ze weer lekker zelf beslissen wat ze willen eten en wat ze aandoen.

Maargoed. Daarom houd ik van Dominantie/submissie, van hypnose en NLP, van psychologie en overtuigingskracht, van observeren hoe mensen met elkaar omgaan, en waarom ze dat zo doen. En daarom hoor ik hier toch thuis, tussen de kinksters.

Geef een reactie

