Ringen

Toen ik en mijn kleintje net aan het daten waren wilden we graag iets hebben om voor onszelf duidelijk te hebben dat we bij elkaar hoorden. Zeker omdat er op dat moment nog meer partners aanwezig waren, wilde we graag iets wat alleen van ons was. Het duurde wel even voor we wisten wat dat zou moeten worden. Een ketting of armband was vanwege het werk van mijn kleintje destijds geen optie. Zo kwamen we op ringen uit. Niet precies dezelfde, maar 2 die wel op elkaar leken. Een soort van vriendschaps- / D/s-ringen.
3 Jaar geleden ben ik in Duitsland naar een festival geweest, dezelfde als we vorig weekend ook waren. Daar heb ik toen onze ringen gekocht. De maat voor mijn kleintje enigszins gegokt, dus ik kocht 2x dezelfde maat. Bij thuiskomst bleek het voor hem eigenlijk toch te groot, maar de ring om zijn middelvinger dragen ging op zich wel dus heeft hij hem gehouden. Sinds die dag heeft hij die ring nooit meer afgedaan.

Ondertussen was de ring voor mij ook te groot geworden. Ook bij mij was hij al verhuist naar mijn middelvinger maar ook daar bleef hij steeds vaker moeilijk zitten. Dus het idee om dit jaar op het festival voor nieuwe ringen te gaan kijken was er al snel.
Kijkend bij 1 van de kraampjes die ook ringen hadden ging het gesprek al snel over waar gaan we de nieuwe ringen zouden gaan dragen en wat gaan we doen met de oude ringen. Daar hadden we eigenlijk nog niet zo over na gedacht.
Daar besloten we om de andere af te doen en de nieuwe om te doen. Ook dat we dat niet meteen bij het kraampje gingen doen maar een moment zouden vinden als we in Berlijn zouden zijn. De stad waar we ook op huwelijksreis heen zijn geweest. In de loop van de week wamen wat locaties voorbij maar toen kwam mn kleintje met het idee om het bij 2nd face te doen. Een mooie BDSMclub in Berlijn. Ook de club waar we voor het eerst samengespeeld hebben als man en vrouw. Dat was dus wel de perfecte plek om de ringen om te wisselen.

Afgelopen zaterdag zijn we naar de club geweest. Hoe ik het precies wilde doen wist ik nog niet maar ik weet dat dit soort dingen altijd wel op z’n pootje terecht komt bij mij. Ik maakte mij hier dus geen zorgen om.
aangekomen bij de club merkte ik op dat ik mijn gebruikelijke ketting met sleuteltjes niet omhad. Kut. Nu kon ik tommie zn collar niet openen, lekker handig. Gelukkig hadden we wel de ketting bij ons die ik weleens bij hem omdoe als we onder de douche gaan en hij dan dus zijn normale collar af moet doen. Ongeveer halverwege de ketting heb ik er zo’n ringetje aan vastgemaakt die je ook wel voor je fietssleutels gebruikt. Hier doorheen kan ik de musketonhaak van de ketting vast maken zodat hij ook dicht zit. Op het moment dat ik dat zag begon het plan in mijn hoofd vorm te geven. Eigenlijk kwam het dus wel goed uit dat ik de andere sleuteltjes vergeten was.

Na het omkleden in onze kinky outfits en even wat gedronken te hebben aan de bar was het tijd om te gaan beginnen. Dit keer koos ik voor de “Metall Studio”. Er was ook een ander stel bezig, zij vonden het prima dat we erbij kwamen staan.
Ik zette mijn kleintje bij het kruis neer, maar maakte hem niet vast, hij zou dit op eigen kracht moeten gaan doen. Nadat ik hem even had gerustgesteld vroeg ik om zijn ring en deed ook mijn eigen af. Beide ringen maakte ik vast aan de ketting met het ringetje. daarbij vertelde ik hem dat hij niet zomaar zijn nieuwe ring van mij kreeg maar dat hij daar wel wat voor moest doen. Dat het moeilijk ging worden en ik verwachtte dat hij zn best ging doen.

En ik heb het hem echt wel moeilijk gemaakt. Ik heb hem veel pijn gedaan, iets wat hij graag ondergaat voor mij, maar zelf is hij echt geen maso. Daarbij ging ik nu ook echt wel verder dan hij fijn vind. Ik heb zwepen gebruikt die ik normaal nooit uit de koffer zou halen als ik met hem bezig ben. Voor nu was het nodig.
Aan het einde van de sessie had ik hem op zn buik op de grond liggen. Ik melde hem dat ik met het laatste gedeelte zou gaan beginnen. 50 slagen met de quirt op zn billen, 25 op elke kant. Hij schrok zichtbaar bij dat getal maar ik had er alle vertrouwen in dat hij het zou gaan halen. En hij heeft het uitzonderlijk goed doorstaan. Wel met dikke tranen, maar die waren er al voordat ik met de quirt begon.
Waar ik normaal meteen naar hem toega deed ik dat nu expres niet. Ik pakte er een stoel bij en ging bij hem in de buurt zitten. Daarbij vertelde ik hem dat als hij er klaar voor was naar me toe mocht komen en dat ik daar op hem zou wachten. Ook voor mijzelf was dit een uitdaging terwijl ik hem zag worstelen om in zn eentje bij te komen van het heftige spel.
Toen hij eenmaal voor me zat pakte ik de ringen erbij, hij had de zijne zeker verdiend.  Ik vertelde hem hoe trots ik op hem was en ben. Dat ik blij ben dat hij van mij wilt zijn. Of hij de ring van mij aan wilde nemen om daarmee aan te geven dat hij voor altijd mijn eigendom zou willen zijn. Wat hij uiteraard wilde. Daarna hebben we de ringen uitgewisseld. Dit keer wel 2 dezelfde, als is de mijne net iets smaller dan die van hem.

ringen

One thought on “Ringen

  1. lumen1987 schreef:

    Coolheid! 😀 Gefeliciteerd jullie twee 😀

Geef een reactie

