Echt woestaantrekkelijke onderdanige mannen (foto’s)

Misschien is het gewoon een mannen-ding… Maar ik zie IRL zo bar weinig woestaantrekkelijke onderdanige mannen. Mannen met een lichaam waar ik als dude jaloers van kan worden. Dat terwijl ik aantrekkelijke vrouwen-subjes tegenkom in het echt binnen de scene. Maar bij de guys? Ik zie ze gewoon niet. Ze zullen er vast zijn, maar ze zijn denk ik nogal verstopt. Misschien omdat ze zo bijzonder zijn dat hun dames hen in hun kelders opsluiten om ze veilig te houden dat je ze niet afgepakt kunnen worden? Nouja, dat zal het waarschijnlijk niet zijn.

De reden dat ik hierover begin, is door een blog-post die ik zojuist had gelezen: Who’s A Pretty Boy* Then. Hoewel de dame in kwestie een voor mij ongemakkelijk te lezen schrijfstijl hanteert, schreef ze wel een voor mij inspirerende blog-post. Haar bericht kwam wel op mij over en raakt mijn innerlijke subje. Ze schrijft over dat ze een beetje ziek wordt van alle man-subjes die aan (forced) feminization doen gezien ze daar zelf maar weinig mee kan. Ja, het voelt voor man-sublief vast helemaal geweldig, maar het ziet er voor haar gevoel er nog steeds niet uit. En ja, voor sommige is dat ook de bedoeling en een onderdeel van de kink. Maar ze wil graag foto’s zien van sub-mannen waar de ‘hotness’ vanaf druipt. Ze refereert naar een goed stuk over mannelijkheid (1585 – On Performative Masculinity). Hierin wordt geschreven dat als je er aantrekkelijk op een mannelijke manier wilt uitzien, je een combinatie moet maken tussen uitstraling en uiterlijk. En wordt ook veel geschreven over allerlei beren die veel mannen op de weg zien om tot die succesvolle balans tussen die twee te komen, maar dat laat ik verder aan jou als lezer over om in te verdiepen. Het belangrijkste punt dat erin staat, is naar mijn gevoel dat je kan beginnen met het emuleren van wat jij als man denkt een aantrekkelijke man voor vrouwen is. Dit kan helpen je uitstraling te verbeteren, iets wat ikzelf doorgaans ervaar als een probleem gebied bij mannelijke subjes.

Veel van de mannelijke subjes lijken voor mij die uitstraling te missen. Dat woestaantrekkelijke aangezicht, dat schreeuwt om hormonen in een vrouwelijk lichaam in overdrive te sturen. Als ik menig man-subje moet omschrijven (en sorry als dit lullig overkomt), dan is het ‘the void’. Een soort leegte. Eerder juist een afwezigheid van uitstraling. En dat vind ik zonde! Ik zie af en toe wel man-subjes die een schattige uitstraling hebben als ze helemaal in hun happy-space zijn. Dat wel, en dat is leuk om te zien. Ik kom uit een salsa-achtergrond, waar uitstraling een belangrijk component is als je voor publiek danst (waarschijnlijk gaat dat voor alle dansen op eigenlijk). Ik ben gewend om zelfvertrouwen te projecteren en uit te stralen. Mijn baan als consultant stimuleert deze vaardigheid ook.

Ik zal eerlijk toegeven, het is geen makkelijke vaardigheid. Het is eentje waar eigenlijk geen theorie over bestaat. Het is iets dat je eigenlijk in de praktijk moet leren en moet toepassen om er meer vaardig in te worden. Dansen is daar een goede manier om het te oefenen. Regelmatig moeten presenteren voor een groep mensen ook. De crux zit hem in het aanvoelen van wat men graag wilt zien,hoeveel je daarvan wilt uitstralen en wat je daarnaast ook nog naar voren wilt brengen. En het meest belangrijke: het verschilt elke keer met een ander publiek. Er is geen “one size fits all” hier. Het is experimenteren en alert zijn op hoe men erop reageren. Je zult het beste moeten maken met weinig feedback.

Wel een interessant comment in de blog “Who’s A Pretty Boy* Then”, die ik even voor het gemak hieronder zal quoten:

he = sexy in a private space, she = sexy in a pubic space. – Thene

Dat was een gedachte waar ik eigenlijk nog nooit echt bij stil had gestaan. Misschien dat daar wel een kern van waarheid in zit. Ik herken het voor een deel wel bij mijzelf. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo met ‘aantrekkelijk overkomen’ bezig als ik een willekeurige publieke omgeving ben, maar des te meer als ik wat ‘alone time’ heb met een partner of een date. En gezien ik vaak mannelijke subjes in een publieke omgeving zie, hetzij op een feest, hetzij de foto die af en toe ‘per ongeluk’ op fetlife in mijn feed beland. Dus misschien dat daar wel een verband in zit? I don’t know.

Dus bij deze ga ik publiekelijk een nieuwe target voor mezelf zetten: Ik wil mezelf in een sub-context op een “Teh Hawtness” manier op beeld zien te vangen. Mezelf ‘opofferen’ om mijn eigen ervaren gemis op te lossen. Want je kan altijd makkelijk zeuren op anderen, maar begin eerst maar bij jezelf. Dus bij deze! Er zal vast nog wel een vervolg komen op dit verhaal.

-Lumen1987

PS: Er zijn trouwens wel goede foto’s van sub-mannetjes te vinden op het web. Submissive Men is daar een goed voorbeeld van. Enjoy!

One thought on “Echt woestaantrekkelijke onderdanige mannen (foto’s)

  1. […] tijdje geleden schreef ik over dat ik een nieuwe target voor mezelf wilde gaan stellen: mijzelf in sub-context voor de camera […]

Geef een reactie

