Nieuwe dingen

Afgelopen weekend zijn we op vakantie gegaan. Eerst een weekend in Keulen voor een muziekfestival en daarna door naar Berlijn waar we nu dus nog steeds zijn.

In beide steden beleven we nieuwe dingen.
Daar het in Keulen op het festival niet gek is om je flink op te dirken voor je naar het festival gaat, voelde het voor mijn kleintje veilig genoeg om in dameskleding in het openbaar te verschijnen. Wat niet wegneemt dat het toch een moeilijke stap was voor hem. Zijn idee was om zn collar om te doen en ik zei je kan ook je jurkje of rokje aan trekken die we mee hebben. En zoals wel vaker wanneer ik iets laat vallen bleef hij ook hierover nadenken, en had er die nacht ook nog over gedroomd. Moeilijkste was nog wel dat hij dus al in het hotel zijn kleren aan moest doen en op die manier naar het festival moest komen. Maar na even twijfelen heeft ie dat toch gedaan. Met alles erop en eraan. Zn baard eraf en zelfs make-up op. Deze keer schoenen van mij aan zodat hij het langer vol zou houden dan op zn eigen hakken. Gelukkig kreeg hij complimenten over zn schoenen door 1 van de dames van 1 van de vele standjes daar aanwezig. Het was nog even gek bij de eerste keer naar de wc gaan, maar ook dat was bij de tweede keer geen probleem meer.
Wil je weten hoe hij eruit zag, kan je kijken op mijn fetlife. Ik ben iig heel erg trots op hem!!

Vandaag zijn we in Berlijn bij de Peitschenhandel geweest. Bijna elke kinkster die in Berlijn is geweest weet deze zaak te vinden. Ken je hem nog niet is het zeker een aanrader om eens langs te gaan. Echt een winkel kan je het niet noemen, het is meer een magazijn. Verder zit er ook een club bij (waar wij niet binnen zijn geweest) en sinds een paar maanden ook een fetish kleding winkel (ook niet binnen geweest). Daar we vorig jaar er ook al zijn geweest had ik eigen alle geme zweepjes daar al wel gekocht die ik wilde hebben. Maar ik wist ook dat ze mooie zwepen uit Rusland en Tsjechië hadden hangen. Uiteraard wel wat duurder, maar het geld ook wel waard. Van te voren al even op de site gekeken en daar vond ik deze zweep, die ze gelukkig ook nog op voorraad hadden:

HundePeitsche-DogWhip - 100cm rot/schwarz

Bij deze ben ik dus een echte Tsjechische zweep rijker.

Geef een reactie

